NO Dallas :(

Guess who is sad ?!?!??! ME .
Igår kväll kollade jag och R vädret inför morgon dagen, vi såg att det skulle snöa lite men de skulle inte va nån fara.
Gick och la mig, el jaaa "Försökte" sova, va sååå exited ju.
Vaknar upp kl 05.00 AM, ser att det är VÄRLDENS SÖN STORM. SÅÅÅÅ TYPISKT.
AJA tänkte jag och satte mig i bilen påväg till flygplatsen. Normalt brukar det ta kanske 15-20 min att åka dit, NU TOG DET 1 OCH EN HALV TIMME.
Förstog redan på vägen att detta skulle aldrig gå. Såg bilar köra omkull hela tiden, jag körde i 20 MPH (40-50 Km) på highway. HELT SJUKT.
Iaf väl på flygplatsen hittade jag TILLSLSUT en parkering men lååååångt ifrån flygplatsen haha å jag hade ingen jacka med mig utan bara en tjocktröja. Vandrade runt i snön och försökte hitta flygplatsen, då kom en jätte snäll kille i en bil å frågade om jag ville ha skjuts, JAAA TACK !! så snällt. haha.
Väl inne på flygplatsen är ALLT KAOS.
ALLLLLLLLA flyg va inställda.
JÄVVVVVVVVLA SNÖ, HATAR SNÖ. USCH är såååå trött på att se den äkliga snön.
GISSSSA vem som blev helt förtvivlad, JO JAG !!! haha ringer Johanna och D och gråter, haha helt ensam på flygplatsen, Ingenaning om vart jag är, vad jag ska göra, vem jag ska fråga, hur jag ska omboka min biljett. Tillslut kommer det fram en gubbe och säger: Du ser ganska ledsen och vilsen ut, can I help u ?? YES PLEASEEEE. hahha.
Allting slutade med att jag grät i en Taxi på väg till min bil, gubben i taxin försökte lugna mig och säga att ALLTING kommer lösa sig. Så söt.
Och det gjorde det.
När jag kom hem bokade D en ny biljett till mig NÄSTA helg :DDDDD
.
SÅÅ JOHANNA GUMMMAN NÄSTA helg kommer jag !!!!!
GUUUUD vad jag längtar !!!
Nu kommer snart Manja och ska pick me up, vi alla tjejorna ska ha myskväll hos Sharry tonight.
Eftersom jag inte har några planer inbokade för denna helg så blir de ännu en sleep over fast denna gång hos deras farmor och farfar. farmorn J ska ta hand om barnen medans jag och Farfarn Terri ska bjuda mig på resturang haha han är för gullig. Vilken man. Han ba; duuuuu imr ska ta INTE ta hand om barnen, inte jag heller för den delen utan DU OCH JAG ska gå ut och äta på resturang.n hahah sååå söt.

Detta är nu mera i min väska. hahaha.
Köpte denna väska igår på en affär som säljer ALLA märkes väskor/skor till nästa halva priset =)
Detta är en Coach väska :D
Nee nu nu ska jag fixa ipordning mig.
Måste bara säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ, ÄLSKAR ER MAMMA, PAPPA, JONTE OCH HAMPUS <3

Kommentarer
Postat av: edit

Sjuuuukt snyyyygg väska min kära Amerikan! Jag ser framför mig att du är som Maria Montazami när du kommer hem;) hihi^^ Puuuuss! <3

2011-02-26 @ 12:21:23
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0