PJ

Hello people :D
Nu har jag vart hemma med J i 3 dagar för han har haft feber och hostar... Å idag är jag oxå lite sjuk... lite feber och hostar... Så idag går vi i PJ hela dagen :) VERRY NICE.
Händer inte så mycket just nu eftersom hela familjen är sjuka, vi går bara hemma och hostar haha.
Lilla J är så glad att han inte behöver g¨till skola, han säger hela tiden : I am sick but I am sooo happy that it`s not school time. haha.
Igår va jag ute och åt med de andra au pairerna :) mycket trevligt.
I helgen ska vi ha en sleep over night hos R:s syster, ska bli så mysigt.
Sen på söndag ska vi äta brunch ute och fira R:s syster som fyller.
Ja som ni märker så har jag inte så mycket att skriva haha ELLER JOOO HERREGUUUUUUUUUUUUUD jag åker snart till Johanna i DALLAS :D OMG vad jag längtar :D
PUSSS på er där hemma, L O V E from me and J <3
PUSS åpå er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0