Solig dag

Heeeey mina nära och kära :D
Nu sitter jag vid min svenska dator för en gångs skull, haha men guud va svårt det är att skriva nu när jag är vann att inte ha Å Ä och Ö. haha.
Nu har jag snart vart här i över 1 månad !! Tiden går fort, men sååå mycket jag vart med om.
Iaf, idag har det vart en super fin dag.
Solen har skinet och det är super varmt.
HOPPAS verkligen snön smälter bort snart !
Idag har jag vart på gymmet medans ungarna va i skolan, NOO SNOWDAY TODAY YEAAAAJ !!
Jag älskar gymmet, det finns precis allt där. Pool, gym, klasser, basket, fotboll, tennis JAA ALLT !!
Och allting ingår i priset så det är ju guld :D
Efter det åkte jag till beachwood mall och shoppade lite på A&F !! Min favvo affär efter VS :)
Lite bilder från idag :)
SWEDEN FOREVER <3
VS.
USA <3
Min nya A&F tröja :D
Efter att barnen somnat försökte jag plugga lite inför det amerikanska körkortet som jag ska ta nästa vecka.
Alla säger det är så lätt att ta kortet, man kör bara runt kvarteret 5 min och svarar på några frågor haha får se om det är sant....
Kollade nyss pa american IDOL som håller på i 2 timmar i USA haha eftersom de har så mycket reklam.
Åhhh juste skypade en kortis med min bästa ANNA idag, åhh du gjorde min dag <3

OCH MATILDA GUSTAVSSON TACK för att du finns <3

PUSS på er där hemma från mig i USA !!
Love you.

Kommentarer
Postat av: eira

Vad avundsjuk jag blir på gymmet! Och vad glad jag blir för att du verkar glad! Mer sånna inlägg!

2011-02-05 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0