SOLSIDAN

Heeej hopp.
Igår hade jag och barnen en Sleep over hos R:s syster, sååå mysigt. Vi kollade på film, åt massa god mat och pratade massa shit hehe.
Vaknaderunt 1 inatt av att J kom in till mitt rum och ville ha snuttefilten och vällingen som jag hade i min väska, rottade bland alla väskor och TILLSLUT hittade vi filten. Slutade med att han somnade bredvid mig, lillegubben.
Vaknade runt 6 imorse, åt massa god frulle och tog ett bubbelbad.
Runt 12 tiden åkte vi för att möta upp deras farmor och farfar plus systrar för att ha en brucnh och fira deras födelsedagar, haha alla har fyllt inom dessa 2 veckor. Först D, sen L sen R sen L sen Phoenix och idag Mia Parnevik :D GRATTIS.
Iaf vi hade super mysigt, de är såå gulliga. De tar mig verkligen som en i familjen, känns som jag har känt dessa männsikor hela mitt liv. När jag är hemma hos farmorn och farfarn känner jag mig som hemma, går i kylen och gör precis vad jag vill. hehe.
Nu sitter jag och kollar på SOLSIDAN, assså detta program är ju HELT OTRLIGT ROLIGT, Vilken humor jag döööör. HAHA Ove: satfläsk HAHA. Å Mia ASSÅ hon är ju så rolig så jag dör.
Denna vecka kommer gå fort. Barnen är hemma måndag och tisdag, onsdag gymmet och packa inför DALLAS.
Nu är det bara 4 dagar kvar :D CAN`T WAIT.
Ikväll ska jag på bio med Anne och Manja och kolla på den nya topp 1 filmen i usa just nu, " Just GO with it" med Jennifer aniston, ska bli super kul :D
Köpte ett par VS PJ byxor, såå fina, står Vicktoria`s secret överallt på byxorna.
PUSSS nu ska jag fixa iordning mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0