SVENSK MAT

Åhhhh vad jag saknar svensk mat, typ mamman köttbullar med mos, lingon och sås. Eller pappas köttfärsås och spagetti ÅHHHH GE MIG.
Åhhh svenskt GODIS... åhhhh GE MIG.
Köpte lite amerikansktgodis idag, BLÄÄÄÄ asså de smakar SKIT.
Såå otrloigt mycket färgämnen i så de är vidrigt.
Chockladen smakar plast. USCH haha så  mycket godis ätande blir det nog inte.
MAMMMA kan du inte skicka med lite köttbullar när du ändå skickar mina sommarkläder hahah .

HUR har ni det i Sverige :D ?
Kallt ? Varmt ? Kul ? tråkigt ?

Måste få veta ju :D

Här i Solon OH  är det runt 6 plus och fint väder , hade till och med solglasögon idag =)
HOPPAS snön försvinner snart för jag är sååå trött på att se snö.
Idag va jag på gymet efter att jag lämnat pojkarna på skolan.
Super fint och fräsht gym =)
Sitter just nu med min tandblekning i munnen haha de funkar faktiskt !!!
HAHA den bjuder jag på :)
Idag var mina barn på topp.
Jag försökte lära dom lite svenska ord typ som, HEJ, TACK JAG HETER, MAMMA, PAPPA, MAT osv. Hhahaha dom är faktiskt duktiga men de låter sååå kul när amerikanare ska tala svenska.
HAHA.
Imorgon kanske barnen kommer va hemma pga av att de KANSKE kommer en " snöstorm" haha alltså med de menar de att de KANSKE kommer 3 cm meter snö !! SÅÅÅ töntigt men aaa.
Satt just och kollade på CNN ( nyheterna ) med D, båda somnade till haha, det är jobbigt att ta hand om barn ska ni veta.
Ska snart iväg och tanka bilen sen sova.
Det är sååå billigt med bensin här, min bil fulltank kostar kanske 30 dollar !! MAX !! å jag har ändå en stor bil...
Allting är billigare här förutom frukt.. Det är super dyrt !!
Kollade lite på College idag, vad för kind of classer jag ska ta, finne tydligen en klass där man kan åka till niagarafallen canada, får se om jag ska göra de, vore verkligen skit kul. Sen ska jag nog ta en engelska klass bara för att få ihop mina sista 3 credits.
Måste ha 6 CR innan jag åker hem, varje kurs brukar normalt vara på ungefär 3 CR :)
Å PAPPA här har ALLA våran jeep, haha Känns som att jag ser dig eller mamma överallt.
I Örebro där jag bor är det bara 2 i stan som har en jeep men här har alla de hahha

Som vanlig så går det ännu inte en sekund utan att jag tänker på er där hemma.
Får dåligtsamvete av att jag inte hör av mig så ofta men ni vet att jag älskar er, SÅÅÅÅ MYCKET !!!
Saknar väldigt mycket mina två små killar, Jonathan och Hampus, älskar er mina älskade brorsor <3
LOVE,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jake

Johanna, det är underkylt "snö-regn"! har snöat lite över 1 dm, dock blandat med regn! Detta kommer frysa inatt = minst 5 cm is på alla gator :D därför dom stannar hemma (för dom vet inte vad snöröjning innan det blir is är) haha :D

2011-02-02 @ 05:47:32
URL: http://jakeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0