SVENSKT

ÅH HERREGUUUUUD idag klockan 2 PM knackade det på dörren, då kom FEDEX med paketen från mamma och pappa i Sverge :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Har nog aldrig vart så lycklig haha.
Fick alla mina sommar kläder, ny laddare till dator OCH BÄST AV ALLT, SVEEEEEEEEEEEEEENSKT GODIS :DDD
Sitter just nu framför Tv:n desperate housewives och trycker i mig godis haha.
Har inte ätit godis på över en månad. ÅHH va gott det är. TACK ÄLSKADE mamma och pappa, och TACK ÄLSKADE LILLEBROR Hampus för dina fina teckingar till mig och killarna <3
Idag är det alla hjärtans dag och det är STORT här i USA.
Gav barnen chocklad imorse dom blev sååå glada.
Fick en jätte fin present av D, en Coach plånbok, sooo sweet.
Idag har jag fixat ALLT som har med min bank att göra så nu är allt klart.
Hämtade barnen runt 12 PM sen vidare till deras simlektion :)
HAHA det är så kul för jag har lärt barnen att säga massa svenska ord som typ, Mat, hus , vatten, mamma och pappa, glass osv och dom kommer ihåg ALLT. Vilka ungar... :D
Min lunch idag :)
TUSSEN TACK för att ni skickade allt, snart kommer ett paket hem till er Familjen :D
Nu ska jag hoppa in i duschen sen SOVA.
Imorgon ska jag försöka fixa allt med körkortet sen vidare mot Gymmet :)
Senare på dagen ska vi till D:s kompis som precis fått sitt 4:e barn, lilla Emma. Sååå söt.
PUSSS PÅ ER DÄR HEMMA, Saknar er och älskar er. Blir så glad att ni hör av er till mig, vilka äkta vänner och familj jag har, SÅÅ otroligt tacksam<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag saknar massa svenska saker just nu jag med men i Australien är det lite svårare att skicka in saker haha :/

2011-02-15 @ 04:32:21
URL: http://theweirdone.blogg.se/
Postat av: Arntsilja

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-08-10 @ 08:27:10
URL: http://arntsilja.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0