Toppen helg!

HEJ på er :)
Hoppas ni mår bra, saknar er så jag dör.
Denna helg trodde jag skulle bli såååå tråkig eftersom jag inte hade några planer eller nånting pga att jag trodde att jag skulle till dallas, MEN det blev en toppen helg.
Fredagen spenderades med tjejorna hos Sharry, vi åt tacos och kolla på massa film, super mysigt.
Lördagen fick jag sovmorgon sedan åkte vi iväg till ett NASA museum där de hade de rikitga apollo raketen( el va de nu heter haha) som de hade i rymden. SHIT GRYMT.
Sedan drog jag vidare till Beachwood mall och shoppade lite hehehe
Köpte en Jimmy Choo parym som luktar HELT UNDERBART. FINNS INTE ORD haha.
Den finns inte i sverige just nu men i europa kostar den runt 100 euro men här kostar den 60 $.
På lördag kvällen åkte jag och barnen till deras grandparents för att ha en sleep over.
Jag Terri, R:s systrar och R åkte iväg till en jätte fin resturang och åt super godmat.
Vi beställde in massa god fin mat så vi alla delade, bla krabba, lax, hummer å massa mer, super gott !!!
MAMMMA OCH PAPPA när ni kommer hit i oktober så ska jag ta med er dit.SÅÅÅÅ GOTT.
När vi kom hem senare på kvällen kollade vi på E.T åh vilken underbar film de är. ÄLSKAR DEN.
När vi kollade på fil hoppade Tiffany upp i mitt knä, lille gummman hon är såå lite och söt.
Barnen vaknade runt 6.30 imrose så då gick jag upp med dem och kollade på TOY STORY!!
Sedan åkte vi alla för att äta frukost, pancakes, toast, eggs å massa mer gott. MUMMMA.
TACK Terri och Joy`s för en UNDERBAR helg <3
Nu TAGGAR JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET inför FREDAG för då åker jag till DALLAS, till JOHANNA mina fina vän<3
Så mycket vi längtat, ända sen au pair skolan, me på fredga kommer jag gumman !!
SAKNAR DIG SÅ <3
Kollade på vädret idag och det ska bli SUPER FINT och varm väder hela veckan och helgen, så HOPPPPPAS VERKLIGEN INTE på förendringar nu.
Å JUSTE inatt drömde jag om att jag va hemma i sverige för en dag, träffade alla er där hemma, åh va skönt det va att se er, men va inte lika skönt att vakna upp sen. haha.
Pratade med mamma idag och försöker övertala henne om att hon ska åka med Karin och Julia den 25 maj till N.YC så att jag oxå kan åka dit och träffa dem, vore ju så sjutk kul. Vi får se hur det blir :D
Nu nu ska jag ta en varm dusch sen kolla på Oscars galan :D
PUSSS PÅ ER, LOVE.
PS: JAG VET ATT JAG SKRIVER FÖRJÄVLIGT DÅLIGT. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0