L O V E <3

Hallo mina kära :D
Sitter framför GLEE och smaskar i mig en hel marabou mjölkchocklad haha MUMMMMMA.
GLEE kommer till Cleveland ( 20 min från mig) den 14th of june :D
JAG VILL GÅ !! En biljett ligger på $50, inte så farligt :D
Lady gaga kommer även men har ju redan sett henne en gång men vore inga fel att se henne igen, asså ÄLSKAR hennes nya låt: BORN THIS WAY.
Här om dagen va hon med på Grammy awards och upträde med den låten, hon började med att hon kom ut i en "bubbla" eller vad man ska säga, asså helt sjukt, Går inte att beskriva ni måste bara se det. Henns scener är SJUKT BRA. ÄLSKAR HENNE.
Usher kommer i April med sin tour OMG, sugen på att se den med, den kostar bara $29 :)
Idag har jag vart hemma med barnen för de har feber, stackarna... Igår fick vi hem en, ja vad ska man säga, hmm en grej man kan spela basket, fottboll, minigold, baseball, raketball, JAA ALLT.
Så den har vi haft kul med idag haha.
När D kom hem åkte jag för att göra teorin på mitt körkort, JAG KLARADE DET !!!
HAHA ganska lätt, det är 40 frågor och man måste ha 25 rätt haha inte direkt som sverige.
En av frågorna va typ, vad utmärker en person som är blind som ska gå över vägen ? 1. Dom bär alltid röda skor. 2. Dom bär alltid en röd hatt 3. dom har en stor gulskylt på sig 4. Dom brukar har ett vitt stav i handen.
HAHA jaa typ såna va frågorna.
Så på lördag ska jag göra uppkörningen som går ut på att man ska köra ett kvarter ( 10 min) sen parkera hahahahah.
Pratade med min älskade vän Anna på skype idag medans barnen kollade på TV, åhh vad kul det är att se dig vännen, du är en ÄKTA VÄN för livet <3

Neee ni nu ska jag gå och lägga mig tidigt idag för imorgon blir de en heldag med J, lillegubben har 102 F feber, runt 40 grader...
Har lärt mina barn säga PUSS PUSS så när de säger godnatt till D och L så säger det nu ist för att säga KISS KISS, PUSS PUSS<3 sooo sweet.
ÅH Saknar mina bröder så jag dör <3 Ni är dom finaste brorsorna man kan ha <3 ÄLSKAR ER <3
ÅH saknar sänder eftermin älskade GRANNE och bästa ANTHONIA<3
Vilka sommrar vi har haft ihop, ojojo går inte att beskriva. Önskar att vi kunde göra samma sak i sommar igen men inte denna, men NÄSTA :D
Åh saknar mitt äslakde tjejgäng såklart :D
PLUS GABBI som inte va med på bilden :( <3
och mina älskade föreldrar såklart :D
Å mina mormor, morfar,farfar och Siv. Kan helt enkelt säga att jag SAKNAR ER ALLA haha :D
Neee nu ska jag sova, PUSS PUSS ÄLSKAR ER GODNATT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0