VS ♥

HUR HUR HUUUUUUUUUUUUUUR Ska jag klara mig utan Victorias secret när jag åker hem ?!?!?!?
Kan bara inte SLUTA ÄLSKA denna affär.
Speciellt deras PINK avdelning, ojojoj.
För er som bor i sverige och tjänar kronor är det BILLIGT, super billigt men för mig som bor här och tjänar dollar är det faktiskt ganska dyrt.
5 par trosor för 25$ =190 kr
1 par mjukisbyxor runt 36$ (40 med tax)=260 kr
1 t-shirt 24$ =150 kr
BH runt 30-40$ = runt 250 kr
PJ, byxa plus t-shit runt 30$ =190 kr


Första veckan när jag åkte hit tänkte jag hela tiden hmmm 20 $, hmm 140 kr, fan va billigt, CHECK. Men sen kom jag på att så kan jag ju inte tänka haha tjänar ju Dollar inte KR.
MEN IAF för er som oxå älskar VS, Kolla in deras hemsida, tror man kan beställa hem från USA till Sverige.
http://www.victoriassecret.com/
L   O   V   E ♥ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0