1/5/11

Hello :)
Nu känns allt lite bättre efter att ha pratat med några andra au pairer.
Jag visst att det skulle bli jobbigt osv, hemlängtan efter alla JAG VISSTE DE, men inte att det skulle kännas såhär.
Den känslan av att känna sig ensam, helt själv är ganska ovanlig för mig. Jag är van att ha folk runt omkring mig 24/7, visst de har jag här med men inte samma trygghet. Familjen här är underbar men denf amiljen jag har i Sverige slår ingen. Inte mina älskade vänner heller.
Idag har vi vart på en konsert med Barnen, sen prov körde jag deras bil med R =) Gick hur bra som helst.
Vi har inte gjort så speciellt mycket idag, bara tagit det lungt, D har visat mig hur allt hemma fungerar så som diskmaskinen, tvättmaskinen osv. Hur jag ska lägga barnen :)
Jag kan redan nu säga att jag inte kommer få lägga ut bilder på varken Huset, barnen el nånting. Det var jag ganska beredd på men trodde iaf att jag skulle få visa huset men nee. Men jag respekterar de och förstår dom för de är för min och deras säkerhet. Lite tråkigt bara .. hahah.
Det går verkligen upp och ner igår grät jag och ville VERKLIGEN BARA HEM till min familj och vänner, idag har det gått lite bättre, man har lärt känna varandra mer och så..
Jag vill här med TACKA SKYPE från botten av mitt hjärtat hahah jag ÄLSKAR DET !!
Skypade med Mathilda idag, haha såå kul. Det känns som om man lixom är där !!
Imorogn ska jag skypa med min älskade familj :DDD såååå kul. Lite jobbigt med tiderna bara hahha Så imorogn ska vi skypa typ runt 6 am .... lite tidigt men de är de värt !
Allting här är såååå billigt.
I förrgår på flygplatsen fanns de en body shop there så jag och Johanna P gick in och kollade, DE VA SÅÅÅÅ BILLIGT, mer än halva priset haha helt sjukt. En XXL burk med bodylotion som brukar kosta runt 250, kostade runt 10 dollar haha helt sjuk.
Eftersom vi skulle på flyget kunde jag inte köpa med något men jag köpte 3 små lepsyl, en burk brukar kosta runt 100 kr hemma, här kostade ett lepsyl i burk 30 kr hahahah.
Man kan inte mer än att älska de !! :)
Snart ska jag skypa med Johanna P sen get some sleep :)
Hoppas ni har det bra där hemma :D
Miss you all <3
Saknar  de svenska brudarna från Stamford oxå <3
Take Care // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0