2011

Hej hej =)
Kom just hem från Bio med Anthonia, vi såg " The town" en mycket spännande bra film =)
Hoppas ni hade ett underbart nyår med era nära och kära.
Det hade iaf jag =)
Började med middag hemma hos mig med tjejorna sen kom David och Linus =)
Vi drog upp till stan för att kolla på raketerna sen vidare till Linus =)
Där drack vi och kollade på XXX HAHAHA.
Vi somnade klockan halv 6 imorse, haha helt DÖÖÖÖÖD idag, vakande 10 å kollade på STHLM Boggie, wiiiiie den är sååå bra .
Fick låna linus bil Saab airo, ( LUFTO) haha för att köra han resecentrum :D
IAF ett bra Nytt år =)

Ja kom på igår att nu är det 9 dagar kvar..
9 DAGAR KVAR..
PAAAAAAAAAAAAAAAANIK...
Har inte packat
Har inte sagt hejdå till alla..
Har inte gjort allt jag ska ha gjort...
Får verkligen panik av att veta att detta är min SISTA vecka i sverige på ett år. HELT SJUKT.
Har verkligen inte fattat att jag åker snart...
Har fullt upp hela veckan. Ska säga hejdå till alla :,(
Ska packa...
Ska köpa massa grejor till datorn...
Köpa presenter till barnen och familjen..
Fixa lite papper.. M.M

Läste min mejl imorse och såg att Daniela skrivit till mig att de har köpt en bil till mig :DDDD
En Honda CRV, haha sa mig ingenting men när jag googlade så såg jag, en jätte fin, 4 hjuld driven bil :D
Dom är ju för gullig. Åh det ska bli så kul att träffa dom, helt sjukt vad jag längtar :D
Så länge vi skickat mejl och pratat i telefon, nu är det bara själva person mötet kvar :D
Även fast det är jätte jobbigt just nu, å säga hejdå osv så ska de verkligen bli SUPER KUL att åka iväg.
Min dröm blir sann om 9 dagar. HELT OTROLIGT.

Good night nu ska jag sova, heeeeeelt slut.
Take Care // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0