<3

Heeeeeej på er där hemma :)
Föerlåt att jag inte bloggat eller nått men jag har haft fullt upp, TRO MIG.
Jag har ABOLSUT INTE glömt bort er, tänker på er för mycket haha.
Okej såhär har min senaste dag sett ut.
Idag var jag och D och lämnade av barnen vi skolan. De går på en privat skola som ligger typ 30 minuter här ifrån så idag fick jag köra dit med D för att lära mig vägen :)
Det är inte så svårt att köra här i USA men reglerna är lite olika. TEX om du ska svänga höger vid ett röljus och det är rött så får du köra :)
När barnen va i skolan så var jag och mamman och tränade på ett gym, haha glassigt kan jag säga att de va ;)
Sen försökte vi fixa ett SSN till mig ( det är ett nummer som alla in usa måste ha) sen drog vi till STARBUCKS en snabbis ;)
Efter de hämtade vi upp barnen för att sedan åka hem för att ha lunch.
Påtala om mat så är denna familj som jag bor hos VÄLDIGT NYTTIGA, ALLTING är organiskt och ABSOLUT INTE socker eller fastfood, nej nej nej. vilket man kanske inte kan tro om amerikanare för de är så feta men om man har pengar så äter man nyttigt, har man inte så äter man fastfood.
Så idag blev det linnssoppa med brokolie hahah, men de va gott :)
Idag känns allting mycket bättre.
Min kontaktperson kom förbi vårt hus idag och kollade så att allting var okej, vilket underbar kvinna hon var.
Jag sa att jag hade mycket hemlängtan då sa hon att jag inte skulle prata så mycket med min familj och vänner hemma i Sverige för att det blir för jobbigt för mig, utan att jag mer ska hålla mig till livet här.
Hon menar sjävlklart inte att jag ska sluta ha kontakt med er där hemma men kanske inte höras VARJE DAG som vi gjort hittils. Så jag säger det igen TA INTE ILLA UPP om jag inte hör av mig, antingen har jag fullt upp eller så har jag inte tillgång till nån telefon eller dator :)
Älskar er ändå men de vet ni redan <3
Har fått så mycket pepp och hälsnibgar från alla er där hemma, TACK verkligen för de ger mig så mycket energi !!!!
Imorgon ska jag få köra deras största bil ( typ en jeep nånting, de är ENORM) haha får se hur de går ;)
Sen ska vi till ett barnmuseum med barnen.
Min värde mamma har tagit ledigt denna vecka så nu är vi allaihopa!!
LOVE U, saknar er verkligen men de lär ni ju veta vi detta lag haha !
JUSTE på lördag ska jag träffa JAKOB en svenska kille som bor här :D Ska bli skitkul :D
Planet mot N.Y :D
PUSS på er,
JUSTE en sak till haha mycket i mitt huvud nu men min SKYPE krånglar, kan inte höra eller ni kan inte höra mig DON`T KNOW WHY men jag ska försöka fixa de.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0