4/1

Halloj i stugan, Hoppas ni mår bra.
Idag har jag vart på M.berg och stan för att inhandla det sista inför stan.
Nu är alla presenter till familjerna köpta =)
Idag är det 5 dagar kvar 5 DAGAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEELT SJUKT !!!
Jag var varken börjat packa eller fått mina flygtider haha, känns sådär om jag ska vara ärlig.
Men fick mejl idag om att de förhpooningsviss kommer imorgon.
Åh jag har verkligen resfeber nu och panik. Jag har lixom inte ens packa .... å jag ska vara borta ett år ... Men men imrogon börjar jag tvätta alla kläder sen packa på torsdag.
Imorgon ska jag bowla och luncha med Anthonia, sen utgång med A`ligan, RITZ.
Pratde med Daniela för inte så länge sen och dom sa att de va sååå taggade på att jags kulle komma, de hade gjort i ordning mitt rum och fixat massa :D DOM ÄR BÄST <3
På lördag ska jag ha en hejdå fest sen utgång... Kommer blir jätte kul och JÄTTE sorligt.
Ha det toppen så länge, sorry för dålig uppdatering men har ganska mycket att göra och tänka på just nu.
PUSSS<3
HAHAH detta är från våran sista teaterföreställning i skolan, 1 vecka innan studenten. Denna bild bjuder vi på Gabbi, hahaha. Världens bästa teater lärare i mitten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0