Bowling

Hello, ska bara blogga lite snabb för jag åste få min sleep ... sååå trött, fattar inte ?!?!?! Är det forfarande jetlagen eller vad är de för fel på mig ??? haha
Idag har jag och D vart hos min värde pappas pappa på han eget sjukhus där gav han mig en influensaspruta så att jag inte ska få årets influensa. Vanligtsviss kostar den flera hundra men eftersom jag är a part of the family now så fick jag den gratis av farfarn, haha han är sååååå söt, han ser ut som george bush =)
Efter de var jag iväg till deras morbror som är tandläkare.
Som ni kanske vet så har jag haft preblem med min visdomstand som håller på att komma ner :/
Har haft ont ända sen vi kom till hotellet i Stamford, så igår skrev R ut medecin till mig och idag tog vi kort hos tandläkaren och det ser inte bra ut... Dom tror att jag behöver rycka ut min tand och eftersom jag inte har nån försäkring så skulle de gå på kanske 3000 DOLLAR vilket är runt 25000 KRONOR !!! NICEEEEEE HUHH???
Såå får se hur de blir med de....
Får väl åka tillbaka till sverige å göra de eller nått.. haha
Idag har vart en rolig dag trots att jag längtar hem 24/7 ... HELT SJUKT... ringde till mamma idag och va ledsen pga olika andledningar, vill inte skriva ut dom men HOPPAS det blir bättre annars vet jag inte vad jag gör....
Men nu känns det iaf bättre.
Va ute med de andra au apirerna nyss och bowlade, dom är såååå roliga haha gud vad vi skrattade =)
MEN BARA SÅ NI VET SÅ kommer de aldrig kunna ersätta mina svenska vänner där hemma hehe. TÄNKER PÅ ER 24/7 BARA SÅ NI VET. MÅSTE sluta tänka på Sverige så mycket nu... För varje gång jag gör de så blir de jobbigt, tårar i ögonen och jag vill hem till er.... Inte bra.
Nu ska jag leva mitt liv här i USA 1 år sen kommer jag tillbaka till er där hemma :D
Ni ska veta att ni är välkomna att hälsa på mig här i usa när ni vill.
Puuussss nu ska jag verkligen sova.
Ska svänga förbi körkorts stället imorgon för jag måste ta ett amerikanstkörkort snart !!!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: edit

Du är så stark johanna. Och det är svårt att sitta här hemma i Sverige och säga att "jag vet att du kommer klara det" för jag vet verkligen inte hur det är det som du går igenom! Men en sak vet jag. Och det är att du är den av mina vänner som alltid har haft en sådan otroligt stark dröm! Och nu lever du den drömmen! låt det ta den tid det tar! Gråt! Gråt ännumer! Det är acceptabelt och alla kommer förstå! Du har glädjen att leva med sådan otrolig familj och fantastiska vänner. Och alla finns kvar och väntar på dig med öppna armar. oavsett vad du gör för val här i livet! Du lver din dröm gumman! :) Och PS. George Bush är Inte söt:P (hihi). BAMSEKRAM! <3

2011-01-21 @ 13:27:34
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

TACK Johannna, va skönbt att höra.

PUSS på dig, <3

Jaa de är såå jobbigt, denna känsla är hemsk.

Tack för peppet gumman, PUSS

2011-01-22 @ 15:01:10
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: edit

ååhh! nu såg jag att du svarat! :D Kämpa på! Och fotsätt blogga! Så himla roligt att läsa! Du är snart en RIKTIG kändisBloggare om du fortsätter såhär! Superkul att få se bilder på hur det ser ut i området där du bor och så! :D <3

2011-01-24 @ 15:54:51
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0