DOWN...

Okej idag har karusellen varit down down down....
Hmm vet inte riktigt vad det har vart, antar att de är hemlängtan som kommer och går.
Har pratat mycket på skype med gamla au pairer hur dom kännde osv, dom har lixom vart i samma sits så dom förstår.
Iaf idag har jag haft lite sovmorgon, till 7 iaf !! haha
Sen blec de shopping med Jakob på beachwood :)
Har även fixat en bankkonto här nu så nu ska jag börja spara pengar till att resa runt i Usa.
Förhoppningsvis så blir de L.A-S.A i sommar, se grand canyon , Lasvegas å MASSSA MER :)
Tror inte de blir någon resa till Dallas för de är såå dyrt nu, igår låg tydligen biljetterna på 350 dollar....
Men som en ängel från himlen ringde min älskade moster som bor i Florida och sa att jag och mina vänner får komma NÄR SOM HELST !! Hon är verkligen den bästa, coolaste mostern man kan ha ;) Love yaa.
Kom nyss hem från att ha vart med Jakob på hans college idag, notre dame college. Ett typiskt amerikanskt college, hoppas jag får börja där tills sommaren !! :)
Neee nu ska jag sova är helt sluuuut.
PUSSSS GOOD NIGHT FROM Johanna,
JUSTE jimmie räknade ut för mig idag att de är ONLY 375 dagar kvar här i USA, haha så ses snart då :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var i Ohio är du? Ohio är ju en jätte trevlig stat ( :



Jag längtar tillbaks varje dag.



Lycka till :D

2011-01-26 @ 14:15:10
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Jake

emelie vart i ohio är du? vemfan tycker ohio är trevligt? :D haha! inte på vintern iaf! :(

2011-01-26 @ 14:50:26
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Sanna

hej har läst allt på din blogg nu ! :) och den är riktigt bra ! jag har några frågor till dig



har du frågat föräldrarna om du får lägga ut bilder? för ja såg en blogg och hon skrev att hon inte fick för det va nån ''lag'' men hon fick för föräldrarna så om du inte har frågat tycker jag att du ska fråga :)



Kan du göra en videoblogg?

Kan du berätta lite om den där skolan ni va på?

2011-01-26 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0