....

Har just haft världens mysigaste myskväll med min Anna och Julia <3
Fyyy vad jobbigt de kommer bli utan er.... Mina änglar, ni ställer ALLTID UPP, ÄLSKAR ER <3
Många som har frågat när jag kan ses, om de kan komma förbi på söndagen ( dagen innan) och säga hejdå, det är verkligen super gulligt att ni vill träffa mig och jag vill SJÄLVKLART träffa er med.
Det är bara de Hur FAN ska man fördela allt ?!?!?!?
Ja har sagt Nej till många på söndag just för att jag vill vara med bara min familj och mina 2 närmaste kompisar... Det är VERKLIGEN INTE för att vara taskig å för att jag inte bry mig om de TRO INTE DE, utan de de handlar om är att jag har MASSOR att göra.... Känner knappt att jag hinner va med min familj lix...
Imorgon kväll ska jag ha en hejdå fest för endel tjejor... Kommer bli en kanon kväll.
Tuvär måste jag då säga hejdå till nästa alla, Känns mindre bra men de är helt enkelt så de får bli.
Så ta verkligen INTE illa upp om jag inte kan ses på söndag, hoppas verkligen ni förstår de ( jag vet att mina bästa vänner gör de). Kommer ändå inte vara så kul att va med på söndag, kommer vara stressad AS ledsen och helt förstörd...
Det är verkligen jobbigt nu, vill kanppt sova för då vet jag att de är snart en dag mindre... Jag är ABSOLUT as taggad å super glad inför resan men juste de här att vara ledsen över att säga hejdå för ett år ÄR FÖRJÄVLIGT rent ut sagt.
Önskar fan inte ens min värsta fiende de.
Kan inte sluta gråta just nu... vet inte ens varför jag gråter, har haft världens mysigaste kväll med mina brudar men de är väl just de.... att lämna dom... att lämna min fina familj <3
Men men som Johanna (en tjej som åker med på måndag) sa: De är bara ett samtal bort !
Är så glad att jag börjat prata med Johanna och Cassandra, känns så skönt att prata med er för ni är i samma sits. Vi kommer ha det bäst de vet jag !!!
Nee nus ak jag inte deppa mer..
Ha en mysig fredag, nu ska jag packa lite sen sova :D
Good night.
Två dagar kvar imorgon .....
Min fina Anthonia och jag i sommras <3
Kommer sakna dig så SJUKT mycket.

Kommentarer
Postat av: cassandra

Det känns verkligen as skönt att veta att man bara kan ringa er!! så himla skönt, för ni förstår ju verkligen allting !! Allt man känner, tror, vill och ja allt, det kan jag ska snacka med er om, och det är sååå skönt!! Kommer bli jobbigt på åndag och denna helgen är inte speciellt rolig heller, massa hej dån ska sägas och massa tårar kommer rinna, men vi kommer klara det trots att det känns heelt omöjligt!!! :D vi ses på måndag! <3

2011-01-08 @ 14:45:48
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa men detsammmma <3

PRECIS som du säger , känns sååååå skönt för vi alla är i sammma sits just nu.

Jaaa denna helg kommer / är inte rolig... ska säga hejdå till mina vänner ikv... usch hemskt..

Men samtidigt VILKEN RESA vi ska på på måndag :DDD

Vi alla kommer va HELT förstörda på månag, tårar svullna röda ögon haha men vi tar hand om varandra, känns så skönt att prata med dig Cassandra <3

2011-01-08 @ 16:20:38
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0