I am BACK

HELLLO there :D
I`M BACK ON TRACK !! haha
JAG VET dålig uppdatering men ni kanske förstår vfr.
USCH dessa 3 dagar har vart renu ut sagt FÖRJÄVLIGA.
haha.
Jag har vart nere på botten, mått så sjukt dåligt, haft den starkaste hemlängtan man kan ha.
HEMSKT.
Jag har bara HATAT ALLT, hatat att vara i mitt rum, hatat att vara i vissa rum för förra gången jag va där så grät jag eller hade hemlängtan tex.
Vill bara ha en vanlig mysig middag med mina vänner, eller bara sitta med min familj runt matbordet, ALLT.
Under dessa dagar har jag bara känt HUR mycket min familj och vänner betyder för mig, hur mkt jag älskar dem / er och de älskar mig.
Det är inte min värde familj de beror på utan det är min hemlängtan till familj och vänner.
HERREGUUUUD, jag ringde mamma i förrgår å bara skrek och grät, sa att hon va TVUNGEN att boka en biljett hem till SVERIGE direkt !! aa ni fattar, de va hemskt. ELLER HUR MAMMA ?!?!?!?
Nån som läser min blogg som har vart i samma sits ??

Men iaf nu känns det bättre efter att ha pratat ut och träffat massa bra vänner men de är forfarande jobbigt men jag måste ge detta tid !!
Jaaa nu undarar ni säkert vad som har hänt under dessa dagar.
Hmm ska försöka att komma ihåg allt.
I lördags morse var jag och D på HOLLYWOOD yoga med en kändis som lärare :D
Jag är verkligen inte en yoga människa men detta va lixom yoga blandat med street/disco/RNB dance :D såååå j*vla kul. Hetast i Hollywood just nu är detta :D
Så nu ska jag börja med yoga varje lördag så ofta jag kan och hinner :)
Har även skaffat mig ett gym kort på Ohios största gym haha Lifefitness gym OH, så nu blir de work out.
Det är ett super stort gym med pool, classer man kan ta å massssa mer :)
Hmm vad har hänt mer ...
Jooo igår firade vi familjen designer och bästa vän LU  hans B-day :D
VÄRLDENS BÄSTA Lu :D <3
Som ni vet så har jag funderat på att åka till Johanna i Dallas över en helg för att hälsa på henne men biljetterna va ganska dyra så vi la ner de.
MEN igår kom D ner och frågade om jag forfarande ville till Dallas över helgen, Jag sa att jag tyckte de var för dyrt så jag ska vänta. Hon ba; neee du ska åka tkr jag, här har du flygbiljetterna :D Men då vill jag att du jobbar kanske något extra i sommar.
TROR NI JAG BLEV GLAD ELLER?!?!?!??!!??!!?
Så den 24 th av februarie åker jag till Johanna i Dallas :D Just nu har de 25 plus där så nu blir de köpa sommarkläder :D

Pratade med min kära mor och far i tel idag så nu ska de skicka mina sommarkläder och en ny laddare till min dator å lite svenska godis hehehe :D ÄLSKAR ER NI ÄR BÄST !! VAD skulle jag gjort utan er ??
Idag har jag vart med Anne, Manja, Mara and Sharry, vi har shoppat på viktorias secret IGEN hehe 5 par trosor för 25 dollar !! de va faktiskt billigt så de köpte jag :D
Dessa tjejor tar verkligen han om mig, ni är såå gulliga <3 MEN de slår inte mina vänner hemma i sverige för ni är de BÄST <3
Sedan var vi på ett ställe där dom gör cheescakes som heter CHESSCAKE FACTORY, åååå vilket ställe haha ni skulle bara sett, på menyn fanns det säkert 100 olika sorter av cheescakes !!
Här kommer lite bilder från dagen :)
M&M strumpor :D
Min nyttiga lunch, spenat "bollar" med melon haha :D
Åhh juste, gjorde svenska pannkakor för killarna imorse och de ÄLSKADE dom!!
Mina v-barn är sjukt svåra med maten, äter typ aldrig och när dom väl gör de så tar det typ 1 timme men idag sa dom: Can I have more please?:D
Köpte bleknings tejp för tänderna idag så nu ska jag försöka mig på att bleka mina tänder haha får se hur de går....
Man ska ha tejpen på i 30 minuter, 1 gång om dagen i 7 dagar :D
Ni ska få before and After pic :)
Nu ska jag kolla på nya Desperate housewives avsnitten som går på FOX8 sen sleepa, helt slut.
Imorgon börjar jag jobba runt 6.30 AM ....
Jag vet att jag inte ska vara inne så mkt på internet å skypa osv... men kunde bara inte hålla mig.
Vill ju oxå att ni ska veta hur jag har det när jag mår bra, som idag :D
Känner redan att jag har växt under dessa 4 veckor jag vart här. Mitt självförtroende och sååå mycket starkare som person.
SAKNAR ER DÄR HEMMA FORFARANDE SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!



LOVE U ALL tänker på er 24/7 <3

Kommentarer
Postat av: edit

åh jag saknar dig! Det har jag gjort alltför länge! ÅHH jag Måste åka till USA ! För jag vill så gärna till Elvis Place! Graceland innan jag dör:P hihi^^

Kämpa på Johanna! <3 Puuuuuuss!

2011-01-31 @ 10:43:24
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: anna

vem var kändisen?

2011-02-04 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0