Imorgon

Vilken TOPPEN kväll/natt vi hade igår.
Gud vad jag älskaer er mina fina kompisar <3 Ni är mer än GULD värda. Så mycket ni stöttar och har peppat mig inför dena resa, TACK <3

Idag är dagen här, den SISTA dagen i Sverige på över ett år. HELT SJUKT, jag har inte ens fattat de nu. Tror att de bara kommer slå till imorgon när jag står på arlanda med tårarna i ögonen.

Idag ska jag bara packa och vara med mina närmaste vönner óch min ÄLSKADE BÄSTA FAMILJ.

Har fundrat väldigt mycket på sista tiden, HUR allt ska gå ?!?!? Kommer jag att klara ett år från alla, i ett annat land, i en annan familj, UTAN mina vänner....

Många tankar och tårar just nu....

Får se om jag orkar uppdatera ikväll annars hörs vi när jag är i USA, vet inte hur de är med internet på hotellet men de får vi se :)

KRAM på er, hade 46 läsare igår :D WOOOHOOO :D




ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA <3

Kommentarer
Postat av: gabbsaan

glöm inte fotograaaaafen:( love allt kommer gå som på en räls! se, du älskar allt redan nu!:D LOVE U MY STRONGEST FRIEND! BBBBBBIIIIGGG LOVE

2011-01-12 @ 04:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0