JAG LEVER

Åhhhh HERRREEEEMINGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD ....
Jag anlände till flygplatsen i OH runt 12 tiden på natten... Daniela picked me up :D
Vaknade imorse av att barnen väckte mig å sa välkommen :D sååå gulliga <3
Idag har vi skjutsat dem till skolan och tillbaka, fixat en telefon till mig med ett amerikanstnummer. Skriv på facebook om ni vill ha det :)
Fmailjen är hur varm och go som helst, de är verkligen de.
De första dom sa till mig va, nu är du en del of familjen :D Känn dig precis som hemma.
Love it.
ASSÅ HUSET !!!! OJOJOJ vilket huset, de är enormt, 3 våningar med massor toaletter poch massa stora ytor.
Min bil kom igår hem hit, den är såå fin och stor haha. ALLTING är stort här. De har 2 andra bilar, en stor vit (ingenanning vad för märke) sen en sport bil :)
HAHA detta låter töntigt men jag har alltid drömt om att få ha en heltäckningsmatta i mitt rum och Guess what ??? I HAVE IT NOW :D haha . Daniela hade inrett mitt rum såååå fint. vita fina väggar med rosa och gröna detaljer, KORT KOMMER.
När de gäller kort på huset och barnen. Jag får absolut inte lägga ut några bilder el så vilket jag helt förstår. Ingenting. Men sjävlklart får jag skicka på mejlen bilder till min familj i Sverige och några få vänner.
ALLTING är perfekt, förutom en sak..... SAKNAR Min familj och vänner så de gör ONT.
Detta är det jobbiga med att vara au pair... trodde aldrig man kunde sakna nån så mycket... Känna sig såå ensam, asså jag är verkligen inte ensam herregud familjen tar hand om mig 24/7 men de är just de att jag saknar min riktiga fsmilj så sjukt mycket... Kommer jag klara ett år ?? Så känner jag ... Meen jag kommer fixa det.
TACK mamma och Anna för erat stöd idag LOVE YOU <3

Nu ska jag packa upp mina grejor i mina gaderober :D
Saknar oxå alla svenska au pairer från skolan i Stamford .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0