Krokodil tårar

Jag vet inerst inne att detta är min dröm, JAG VET DE !!
Just nu kan jag inte sluta gråta, tycker nästa synd om mig själv.
Jag har tårar i ögonen 24/7.
Jag tänker på mina vänner och min familj i Sverige 24/7.
Jag saknar er så sjukt mycket så de finns inte ord.
Jag MÅSTE sluta tänka så mycket.
Jag måste sluta tänka på livet i Sverige.
JAG MÅSTE.
Detta kommer aldrig funka annars.
Alla au pairer jag pratat med säger att det är otroligt jobbigt första månaden, att man har hemlängtan osv.
DET STÄMMER.
Den känslan av att vara ensam, HELT ensam, utan sina närmaste familj som man är van att ha bredvid sig 24/7, DEN KÄNSLAN ÄR HEMSK.
HEMSK.
Är det nån som läser mig blogg som har vart au pair och känner igen sig??
SNÄLLA melja eller skriv till mig!
För just nu KAN jag bara inte se 12 månader i USA utan min familj, asså jag är ledsen men jag KAN bara inte.
Jag har snart inga tårar kvar..
Låter som världens största bäbis som gråter, världens tönt, men ni ska veta att de gör så jävla ont i hjärtat just nu. FINNS INTE ORD.
Jag vill bara att de ska kännas bra...
Just nu gör det inte de av olika andledningar...
Jag skulle bli så besviken om jag avbröt detta år, skulle bli så arg på mig själv för såå mycket tid jag lagt ner på detta SÅÅÅ mycket.
Just nu vet jag inte vad jag ska göra.....
En sak jag vet att jag ska göra är att jag ska iallafall försöka ge detta 2 månader.
Jag ångarar absolut inte att jag åkt för jag har redan lärt mig massor, men den klumpen jag har i magen just nu går inte att beskriva.
TACK till MAMMA och MATILDA Gustavsson idag, ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3 Vi kommer klara det här Johanna!

2011-01-21 @ 01:48:36
URL: http://matildagust.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Johanna! Jag följer din blogg på bloglovin och jag har läst att du känner dig väldigt ledsen och så. Jag har varit i USA sedan 15 nov och har haft det riktigt jävla jobbigt pga en hel drös med anledningar. Du får gärna lägga till mig på skype och ringa mig där (är online dygnet runt i princip) så kan vi prata och se om det känns bättre. Jag har varit och är i samma situation som du så det kan nog kännas bra att prata. Mitt skypenamn är NathalieIdaSofie, ring om du vill så svarar jag. :)

2011-01-21 @ 01:56:47
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Johanna

åHH jaa de gör vi Matilda <3

2011-01-21 @ 03:39:31
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: antis

<3 du vill inte hem!! här finns inget förutom de människor som kommer att finnas kvar om ett år!! ÄLSKARDIG!<3

2011-01-21 @ 08:46:02
Postat av: Ellen

Du klarar det Johanna, du är en enormt stark person som kommer ta dig igenom det här! Tänk vilka minnen för livet du får. Jag saknar dig <3

2011-01-22 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0