Nails...

Hello =)
Hoppas allt är bra med er, med mig blir de bättre och bättre för varje dag !! =)
Men saknar er där hemma så sjukt mycket forfrande !! de kommer nog aldrig gå över !! Men ni finns i mitt hjärta EVERY DAY EVERY TIME =)
Jag börjar komma in i en vardag nu, har vart här i snart 3 veckor och de är inte förens NUUU de börjar känns helt okej att bo här. Inte för att jag inte tkr om USA för jag ÄLSKAR usa men just de att va utan er där hemma och ha en HELT annan vardag. Men de börjar arta sig !!
JUSTE pratade med min kära mor förut och hon sa att jag måste bli duktigare på att skriva svenska rätt så NU SKA JAG ALLT FÖRSÖKA, haha jag är so slarvig när jag skriver :P
Idag skjutsade jag barnen till skolan sen försökta jag för 3:e gången to fixa ett SSN, men de funka inte denna gång heller haha hade glömt ETT papper hemma :/
Ett SSN måste alla som bor i USA ha, jag måste väl inte ha ett men de är bra att ha de, de är typ som ett ID.
När jag får mitt körkort sen så är det bra att ha ett SSN.
Iallafall så måste juag tillbaka dit imr ;)
Efter de var jag iväg till Beachmall och fixade mina naglar =)
haha det är så kul från att ha varit en Partypingla, ute nästan varje helg med mina älskade brudar till att va i USA och ha nappflaskor i handen och byta bajsblöja haha känner mig som en mamma !! HERREGUUUUD det är ett helt tids jobb. ALLLLLLL RESPEKKT till er som har barn !! Vilket jobb de är  !! PUSS PÅ ALLA MAMMOR, Speciellt min =).

Så här ser en vanlig dag för mig ut haha






Just nu känns de som jag har musiken på " Frimis" i min bil haha de är en ( eller ja 100) kanal som heter KISS,FM som spelar massssssssssa bra musik, massssa nya bra låter =)
ÅHH JUSTE de roligaste av allt idag, TROLIGTSVISS så åker jag ner till Johanna Persson i Dallas den 24:e februarie över helgen för att hälsa på henne :D SK BLI SÅÅÅÅ KUL.
Jag och D ska kolla på flygbiljetter ikväll, de ligger på runt 140 Dollar, inte så farligt för att få komma till MEXICO och träffa min fina Johanna :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS !!
Igår satt jag och min värde pappa R och kollade på amerikansfottball haha såå kul. Han försökte förklara för mig hur de går till men tror ni jag fattade hahah njaaeee...
Han ba ; ehhh you know what?? I will take u to a game in the beginning of this summer, then u an see how it works... What do u say ??
Jag ba ; YEEEEEEEEEES :D

Nee nu ska jag ta en låååång dusch.
Imorgon ska jag iväg för 4:e gången för att för denna gång FIXA ett SSnummer. Sen ska nog jag och Jakob till beachwood =)
HAVE A GREAT DAY IN SWEDEN, LOVE Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0