No Manhattan ...

Sååå arg och besviken ....

Vi blev varanade igår om att det kanske inte skulle bli en tour till manhattan för att de skulle kanske komma en snö storm. Enligt amerikanarna är en snöstor en centimeters snö ... SÅÅÅ TÖNTIGT. imorse vid frukos fick vi reda på att skolaorna hade stängt pga lite snö och att bussen vi skulle åka med är inställd... SÅÅÅÅ irriterande... vi fick tillbaka våra pengar ochistället för att åka till Manhattan ikv så ska vi brudar shoppa på målet.
Lite besviken eftersom jag taggat p¨å att se manhattan igen. ÄLSKAR den staden.
Iallafall, idag har vi haft lektion med the red cross i flera timmar :)
Nu är vi klara för dagen och ska snart gå iväög och fixa våra naglar ( typ 20 dollar) sen shoppa :D
Jag ska köpa nya vita convers ( 300) hehe jaa ni kanske förstår varför jag älskar usa. Älskar även alla dessa trevliga människor överallt. Vart du än går säger folk : heey how are u ? nice to meet you, thank you, oh sorry... osv LIVE IT.
Nu ska jag gå till Johannas rum :D
Ha en bra kväll/ natt ( för eran del)
SAKNAR MINA VÄNNER OCH FAMILJ MASSOR :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0