Och idag är det...

Och idag känns allting bättre =)
Imorse skypade jag med Julia och Anna, åhhh de var såååå kul att se er :D
Sen skypade jag även med Antis haha du är ju för rolig min älskade granne :P
Well well.. Idag har jag vart själv på target och wallmart två stora stores som har PRECIS ALLT du kan tänka dig.
Hittade världens sötaste pjamas/mjukis byxkor för 4 dollar haha.
När R kom hem från träningen gav han mig en påse, han ba ; open it, it`s for u. Öppnade de och det var en GPS, såååå snällt.
Om jag ska vara ärlig så kan jag nu söga att jag inte kunde fått en bättre familj, de är helt underbara mot mig NU. I början var allt nytt och vi kände inte varandra så bra, men nu känns det så bra. D verkligen bryr sig om mig, ringer när jag är borta och kollar så allt är bra.
Tog lite bilder från området idag när jag va på en promenix, dessa bilder är inte mitt hus men de ser nästa precis likadant ut =)
Det var så soligt idag =)
Utsikten från våran baksida =)
Kollade lite punk`t :D
Efter promenixen hjälpte jag D med att fixa middagen inför kvällen.
Deras närmaste vänner och Jakob en svenska kille från samma område som mig kom över på middag, vi hade super trevligt =)
Amerikanarna är väldigt trevliga av sig, mycket please, so nice to see u, u are soo sweet and on and on and on haha  DE GILLAR JAG STARKT.

Det var såååå kul att ÄNTLIGEN få lite sverige känsla igen när Jakob var här ( inte för att vi pratade så mycket svenska eftersom de andra va med) men bara att få känna en svensk. Vi hade super kul och han va så trevlig så =)
Vi har redan planerat lite resor :D
Imorgon ska jag, D, barnen och Jakob åka skridskor, sen blir de kanske starbucks med Jakob och en fransk kille =)
Neee ni nu ska jag sova, är som vanligt TRÖTT haha fattar inte vad de är med mig.
Skypade nyss med världens bästa Johanna P, du är en rikig pärla du <3
Johanna är en svensk au pair som jag träffade I stamford. Vi har nu planerat in en resa i februarie, så den 24 th februarie åker jag förhoppnings viss ner till denna kvinna i DALLAS/ TEXAS :D http://oneyeartexas.blogg.se/
SAKNAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0