On ice..

Hello kära folk :D
Hoppas allt är bra med er, tänker på er där hemma jämt <3
Idag fick jag sova ut igen, sov till 10 såååå skönt !!
Sedan var jag hemma med barnen från lunch till 2 sen va det dags för au pair möte, iceskating =)
HAHA jag har typ stått på ett par skridskor 2 gånger i mitt liv, haha det va nog roligt att se mig. ELLER HUR Jakob ??
Tog barnen med mig så jag och L höll varandra hårt och försökte ta oss fram !!
l
Det är såå kul, jag träffar nya människor HELA tiden. Helt sjukt, kommer inte ens ihåg vad alla heter haha.
Kom nyss hem från Paninis ( en resturang/bowling hall ) med de tyska au pairerna, dom är så snälla =)
Anne, Manja och Jag =)
Mini pizzan som jag åt =) kostade 4 dollar och då ingår cola som de fyller på HELA TIDEN haha cola är som vatten för dem !!
Hela gänget =)
När jag först sökte som au pair trodde jag att man skulle ha mycket tid över till att blogga, shoppa se sig omkring HAHA MEN NEEEEJ !! för de först så har mina barn sin skola 35 minuter fårn vårat hus, man kör bil ÖVERALLT här. Sen på kvällarna är man med kompoisar. BUSSY BUSSY .
Nu ska jag gå och lägga mig, imr ska jag köra barnen till skolan runt 7.45 AM sen fixa ett social S.N sen fixa mina naglar :D PUSSSS saknar er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0