REKLAM..

haha satt just och kollade på american idol, HERREGUUUD de är reklam var 5:e minut !!!
Mer reklam än tv om man säger så...
Herregud denna resa till USA är som en jävla karusell, när ska den stanna ???
KAN NÅGON SVARA !!!??
Idag har det ändå vart okej men de händer lixom inte så mycket...
Men det kommer väl..
Pratade med min älskade vän Anna i telefon idag, oj vad jag saknar dig :/ <3
Men jag vet att du alltid finns kvar <3
Innan jag glömer så måste jag bara skriva : MAMMMA PÅMINN MIG ATT PÅMINNA DIG OM ATT DU SKA SKICKA ALLA MINA SOMMARKLÄDER SNART !! hahaha


Eftersom det kanske inte blir Dallas resan så funderar vi nu på att dra ner till min moster i Florida ist, vore så sjukt kul.
Under denna tid här i USA vill jag resa och se/upptäcka så mycket som det bara går.
Under siommaren ska jag fömodligen till L.A å sen bila/bussa från L.A till S.F :)
HOPPAS HOPPAS verkligen det blir av !!!
Idag har jag lämnat / hämtat barnen på skolan. Under tiden de va i skolan så åkte jag och shoppade lite till på beachwood mall hehe JAG SKA INTE SHOPPA MER MAMMA LOVAR !!! :)
En sak till jag ska lova är att jag INTE SKA HA BARN PÅ ETT TAG !! heheh....
Imorgon blir de en tidig morgon, sedan är jag ledig från 9 AM - 2 PM min tid så är de nån som vill skypa så går det HUR BRA SOM HELST :D
Neee nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova är helt slut !!!
Pusss och kram från Johanna !!

Älskade mamma, TACK för att du finns, du är den bästa ( men de vet du redan )
Så mycket du ställt upp för mig, Pappa med <3 Herregud vad skulle jag gjort utan er 2 <3


Kommentarer
Postat av: edit

åååhh!! taaaack finaste ! Jag är supernöjd. :)

På måndag blir det på smalbenet. En elvisMicrofon, teatermasker, noter.. Jag har gett han fria händer.Så det ska bli superspännande att se vad han har gjort för någon! :D jag är supernervös:S

2011-01-27 @ 14:19:17
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0