BOTOX.

Åhh glömde skriva en sak, frågade Min värde pappas syster idag om hon klunde rekomendera nån bra frisör här i stan, å de kunde hon. Jag frågade henne vad de skulle kosta, vet ni va hon sa ?!?!?!? Runt 60 dollar båda för KLIPPNING OCH FÄRGNING !! NEEEEEEEEEEJ jag ljuger inte hahah helt sjukt.
Lyssnar just nu på FIREWORK med Katy Perry, de går på radion hela dagarna !! haha
Det är skit bra för i min bil så har de betalat för att INTE ha reklam så nu rullar musiken på UTAN rekalm, pretty nice huuu ? ;)
Nee nu ska jag ta ett varmt bad sen kommer familjen designer L hit och så ska min värde pappa spruta i botox i hans panna haha ska bli kul att se ;)
Sen ska vi fira D för idag är de hennes B-day, så då blir de chockladtårta :=
PUSS <3
Good night from USA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0