SNAAAART

Hej igen.
Dagen jag väntat på i ÅR,  månader,  dagar ÄR SNART HÄR.
ÄNTLIGEN blir min dröm sann, nyp mig !!!! ÄR DETTA SANT !!!?!?!?!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ÄR SANT!!!!!!!!

Glömde ju skriva mina flygtider förut haha har sp mycket att tänka på just nu, men iaf Klockan 9.15 på måndag lyfter planet från Arlanda mot Heathrow sen vidare mot N.Y.C !!!
Nu har jag nästan packat ner allt förutom lite kläder som jag ska tvätta och packa ner sista dagen.
Jag och pappa va på stan idag och köpte en stor ryggsäck på 45L som jag ska ha som handbagage :)
MÅSTE bara ge världens största TACK till mina föreldrar, Oj vad de har ställt upp för mig,  de har verkligen gjort ALLT för mig. Uppskattar de så otroligt mycket, ni betyder mer än GULD för mig. Jag älskar er, GENOM HELA LIVET.
Här om dagen köpte jag ett jätte fint trä hjärta sen bad jag en tjej som är otroligt duktig att skriva, att skriva på de hjärtat hela familjens namn. Mamma blev så glad att hon grät å pappa blev rörd.  Jag vet att ni hatar när jag svär men FYYYFf*N vad jag kommer sakna er <3
Framåt hösten ska dom komma och hälsa på mig, LÄNGTAR REDAN <3

Imorgon ska vi familjen till några kompisar i AD och säga hejdå, sen blir de mys kväll med mina älskade Anna och Julia <3
Här är hjärtat :

Finns inte ord för hur mycket ni betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0