SNART.....

HERREGUD jag åker om mindre än 5 dagar idag ...
I`M SOOOOO EXITED :D
Allting känns bara HELT SJUK, asså slå mig !!! Är detta sant ?!?!?!?!?
Nu har jag iaf börjat packa, å HERREGUD säger jag bara HAHHA HUR HUR HUR ska jag få ner allt ???
Aja men de löser sig väl.
Grät hela natten, tårarna bara rann ner, kunde inte sluta gråta, vill inte lämna min familj och mina vänner....
La alla kläder som jag ska ha med mig i tvätten igår så imorgon ska jag börja packa på rikitgt.
Mina dagar framöver nu är FULLBOKADE, hinner knappt va med familjen. Imorgon ska jag säga hejdå till 6 stycken, och på lördag blir de " Hejdå " fest =)
Har fortfarande inte fått våra flygtider än... Jätte dåligt för jag vet lixom inte ens vilket flygbolag vi flyger med å då vet jag inte hur mycket bagage jag får ha med :/
Men förhoppningsvis kommer de imr.
Nu ska jag fixa mig iordning för ikväll sätter vi klackarna i taket =)
Utgång med brudarna<3
Ha det bra//
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0