Stamford, and I m ALIVE.

Heeeeeej I am ALIVE !!! :D

Det var en mycket laaaaaang dag igar, borjade med att jag sov tva timmar sen va de dags for arlanda !!
Val dar traffade jag alla brundarna, vilket gang !! Ni ar bast.

Borjade att flyga till London, sen vidare mot N.Y. vi reste sammanlagt i typ 2 dagar utan somn, tror arligt talat jag sov 3 timmar MAX pa 2 dagar hahah alla va som doda. Det var saaa mycket turbolens pa flyget till N.Y sa de gick inte att sova.
Kom fram till hotellet klockan 7 pm igar, saaaa fint hotell, bor med tva sma thailandare som ar jatte gulliga =)
Borjade med ett litet info mote, allting verkar sa himla bra, tjejorna/lararna som tar hand om oss vet precis va de bpratar om och allting ar sa ordnat.
Alla ar sa trevliga i USA, alla fragar hur man mar och servicen ar pa TOPP verkligen. LOVE IT.
Vi har wifi pa hotellet men far inte in de i datorna .... inte sa teknikst.. haha

Iallafall vi har det hur bra som helst, JAG AR SA GLAD att jag gjorde detta. Allting kanns sa bra, kanns som detta kommer bli ett toppen ar. I LOVE AMERICA.

Somnade runt 9 igar, och vaknade nu klockan 5 haha kan inte sova .... ar igentligen hur trott som helst men jaa igentligen ar ju kl 12 hos er i sverige saa kaske inte sa konstigt.

Om 2 timnmar ska alla ga upp sen ata frulle sen har vi lektion :)
Idag har vi 3 timmars free time sa da ska vi ga och shoppa pa ett jatte stort shopping stalle som ligger 3 minuter bort fran hotellet :D

Imorogn kvall ska vi in till N.Y.C for att fa en guid tur och shoppa :DDDD CAN NOT WAIT !!


Jaa det va val de jag hade att skriva, men nu vet nu iaf att jag lever och att allting ar toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0