Stamford.

Hello igen, hoppas ni har det bra i SWEDEN =) Själv kunde jag inte haft det bättre. Bor på ett lyxhotell med 88 helt underbara au pairer från hela landet. Jag bor med två Thailändare som oxå ska till Ohio sen =)
Idag vaknade vi 8 am, åt en rikitg amerikansk frukost, bagels, jucie och flingor. Sedan hade vi lektion om massa info om barn osv.
Kl 1 pm serverades tacos som lunch och efter det drog alla svenska brudarna till ett shopping mall som låg 3 min från hotellet. ÅHHH jag ÄLSKAR att shoppa här, helt underbara affärer. Köpte 3 tröjor på A&F och sen lite på target. LOVE IT.
kl 3 pm hade vi våran nästa lektion, hahah våran lärare Jody hon är såå skön !! Väldigt mycket info att ta in, långa dagar men de är skit kul. VÄRLDENS bästa svenska gäng är vi :D
Kl 7 pm slutade lektionen och vi fick pizza buffe med cola. ALLTID cola till maten...
Nu ska jag och Johanna ( en svensk au pair) sitta på datorn en stund sen platta håret, WOOOHOO =)
Imorogn börjar vi kl 8.30 am sen kl 5 pm ska vi in til NEW YORK CITY :D ska bli så sjikt kul.
ÅNGRAR INTE EN SEKUND på att jag åkt iväg. Visst det är dagar de kommer va skit jobbigt men de är de värt !
Puss på er!
Joo föresten de är en sakn som fattas här i USA.... de är ni där hemma i Sverige. Missss u all <3
Ska försöka ladda upp bilder men de är såå segt internet här på hotellet....

GOOD NIGHT .





Åhh de gick att ladda upp bilder :D

Puss och Kram <3
Good night <3

Kommentarer
Postat av: gabbsaan

FAN VAD (oj) jag är avensjuuuuuk på dig!

2011-01-12 @ 04:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0