Tom...

Okej finns inte så mkt att säga nu !!!
Jag är tom...
Detta är så sjukt jobbigt just nu, får panik attaker och vill bara hem
MEN JAG SKA KLARA DETTA.
Jag vill bara skriva att jag inte kommer kunna skypa med någon i helgen.
Just nu är det för jobbigt för mig.
Jag måste inse att jag är HÄR I USA NU inte hemma i Sverige.
Jag vill vekligen inte låta hård å jag menar ABSOLUT inte detta för att jag vill vill FÖR TRO MIG JAG VILL VARA MED ER.
Men jag måste göra detta för min skull.
Så fort jag hör/ ser er så får jag panik och vill hem för jag saknar er så.
SÅ TA ABSLUT INTE ILLA UPP.
DET ÄR DE SISTA JAG MENAR.
Jag kommer bara prata med min familj i sverige, förlåt men jag får panik annars.
Jag menar absolut inte att ni ska sluta skriva till mig på facebook och melj osv men bara de där med skype å höra era röster, de blir för mkt.
Tror att jag har bokat in typ 9 skype dater nu i helgen.
Jag är verkligen ledsen men jag pallar inte.
Jag kommer förska att inte vara inne så mkt på fb eller internet heller, de kommee bli svårt men JAG MÅSTE FÖRSÖKA.
Jag ska ge detta 2 månader har jag sagt till mig själv.
Det måste man göra.
Hemlängtan kommer förmodligen att gå över men gör den inte de så åker jag hem.
Denna känla går som sagt inte att beskriva, jag kanske låter som världens tönt men har man inte vart med om detta själv så vet man inte hur de känns.
Vill verkligen inte skrämma er som vill/ska åka som au pairer och läser mig blogg.
För jag ångarar inte att jag åkt, ALDRIG, jag har blivit så mkt starkare som person men de är just NU de är jobbigt. Tveka aldrig på att åka fast jag låter som jag gör.
Detta är för att ni betyder så sjukt mkt för mig och för att jag är just nu såå ledsen och förstörd men jag MÅSTE förska att ge detta en chans annars kommer det aldrig gå.
Vill verkligen TACKA ALLA som jobbar på SI ( Scandinaviskainstitutet ) ASSÅ NI ÄR BÄST !!!
Såå mycket jag har meljat och frågat om hur många som har hemlängtan osv osv.
De svarar direkt och skriver så kloka svar !!

Detta är min dröm, jag lever i den nu, sååå länge jag väntat på detta å NU är jag här.
Jag ska VERKLIGEN ge detta en chans men trodde nog ALDRIG att det skulle kännas så här.


IALLAFALL TA INTE ILLA upp.
Jag vet att mina närmaste vänner förstår mig och hoppas verkligen att ni andra oxå gör de.


LOVE YOU SOOOOOOOOO MUTCH.
Det är med tårar jag skrev detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0