USA.

Nu är det några få timmar kvar tills familjen sätter sig i bilen och lämnar av mig på arlanda.
Imorgon är dagen jag väntat på i år, månader , dagar här. Har fortfarande inte insett de fast min packing står framför mina ögon, fast jag sagt hejdå till alla mina vänner och släkt, fast jag har flygbiljetterna i handen, så har jag INTE förstått de än.
Idag har vart en tung/jobbig och känslosam dag.
Många krokodil tårar.
USCH önskar inte ens min värsta fiende denna dag. Det har vart hemskt.
Jag har så fina vänner som har stötatt mig till miljoner procent, en familj som har funnit där och gjort ALLT för mig. Jag har fått så fina avskeds presenter, en skyddsängel, ljus, en fin sten, och ett fotoalbum, pengar m.m
TACK <3
Idag lämnade jag en del av dem och imorgon lämnar jag min familj. Just nu är det världigt tungt. Går nog inte att sätta sig in i min situvation om man inte vart där i den själv. Som min kompis Anna sa, det hade ju vart konstigt om man inte var ledsen!! Å de är HELT sant. Jag gåret och är ledsen för att ni betyder så mycket.
Jag vet att mina vänner finns kvar här, de VET jag och ni vet att jag finns kvar, bara att jag är på andra sidan jorden och lever min dröm. Jaa dröm och dröm är det kanske inte just nu , men snart !!!!
Nu ska jag umgås en sista kväll med min underbara familj.
Inatt klockan 2 ska jag gå upp, blir nog inte mycket sömn inatt haha kommer inte kunna somna för jag är så nervös.
Just nu känns det kanske inte så kul, men de kommer det göra sen, de VET jag.
Vill iaf bara säga till mina vänner och familj: NI BETYDER ALLT, JAG ÄLSKAR ER OCH VI SES SNART !!

Uppdaterar så fort jag har internet, blir nog på hotellet i N.Y :)
Ta hand om er,
Ta hand om varandra,
Ta hand om er familj och era vänner,
KÄRELK på er <3
TAKE CARE // Johanna

Kommentarer
Postat av: Niklaseira

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-06-10 @ 11:56:55
URL: http://niklaseira.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0