Baby you`re a FIREWORK.... July the 4th

OMG nu va de föööör länge sen jag bloggade.... har väl säkert tappat alla av mina läsare :// men men....
Iaf det har hänt massor och jag har jobbat massor så har inte rikitgt haft tid.
College rullar på som det ska, har lärt känna massa nya folk och massa nya amerikanare. Super kul.
Familjen plus Anna har bokat biljetterna hit till okotber vilket ska bli SÅ SJUKT KUL.
Jag åker till Chicago om 15 dagar och om runt 20 dagar pker jag med JOHANNA P till L.A sen Dallas på SEMESTER.
När jag kommer hem från Johanna i Dallas är det cirka 4 och en halv månad kvar tills jag är i Sverige igen :D
Idag firar vi JULY THE 4th :DD
Vi har faktiskt firat det heeela helgen. Började i lördags morgon när vi hade en stor frulle, sen på kvällen hade vi en super stor fest med massa folk och massa FIREWORKS right on the golfcourse :)
Idag va jag hos min kompis Mara och hennes familj som hade en SUPER big party ;)
Kom nyss hem och nu ska jag sova :)
Har aldrig firat July the 4th förut men k0ommer defenitivt komma till bara till USA för att fira det igen, denna dag är nog den största dagen i USA.
Sommaren rullar på, det är super varmt, runt 30 grader och fuktigt varje dag.... men det är skönt ska absolut inte klaga för vi hade en hemsk vinter.
Hoppas allt är bra med er där hemma, saknar er massor och tänker på er jämt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0