Chicago

Hej.
Först och främst måste jag säga att det som hänt i Norge är fruktansvärt. HUR kan EN människa göra detta ?!HUR ?? Det är så fegt. Bryr mig inte om att denna terrorist är sinnessjukt för det är självklart att han är, MEN HUUUUR kan han ?
Vill verkligen skänka massa tankar till Norge och alla anhöriga. Detta är fruktansvärt. Denna nyhet va de först som kom på CNN news imorse. Då är det stort. ALL kärlek till Norge. Det är inte rättvist någonstans. Vad händer med våran värld ... ?!?!

Kom precis hem från Chicago. Har haft en underbar weekend med min familj här i USA. Har vart absolut underbart. Vi har sett allt, bodde på en sjukt fint hotell med utsikt över Lake Michagon. Vi hade en svit så vi alla delade rum men jag och barnen hade ett eget rum som vi sov i. Är väldigt tacksam över att dom ville att jag skulle följa med, de bjöd mig på allting så jag är super nöjd men har ändå jobbat. Hellre jobbar jag i Chicago än i Ohio haha.
Bodde på 47:e våningen, de ni ;)
Va och såg/ gick på Navy Pier :)
Ur denna mun sprutas det vatten som en fountän :)
Hra alltså haft en underbar weekend men ser ännu mer fram emot nästa ... L.A med bästis Johannna P.
Hoppas ni där hemma mår toppen, tiden går fort snart får jag ser igen igen. Räknar ner dagarna tills familjen plus Anna kommer, OMG går inte att beskriva hur glad jag är.
ÄLSKAR ER ALLA nu ska jag sova för imorgon är en l¨åååång dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0