Ett halv år

Ojojojo nu va de sådär länge sen jag bloggade igen hehe ... sorry... Det här med blogga är nog inte rikitgt min grej men what ever. Ibörjan va de kul för allting va nytt och jag tig massa bilder, Men nu är detta lixom mitt "nya hem" å jag kan allting utan till, tar inte så mycket bilder heller... lovar ska bli bättre på de.
IDAG IDAG IDAAAAAAAAAAAAG har jag vart i denna familj i ett halv år :D Helt sjukt vad tiden har gått fort men änåd långtsamt... svårt att förklara. Känns som det va en evighet sen jag fick krama om min familj, vara i Sverige, HÖRA svenska, äta svensk mat.... Men ändå så känns de som de inte va så länge sen jag va hemma... okej de där låter konstig men svårt att förklara !!
Tänk för 6 månader sen satt jag på planet på  väg till USA, hade ingenanin g om vad jag gav mig in på, kände ingen, visste absolut INGENTING, va så sjukt nervös och spänd. Ojojoj kommer verkligen ihåg allting vad jag täönkte.. Jag va såååååå nära på att åka hem när det va som värst med all hemlängtan men jag är SÅ glad för att alla där hemma peppade mig för att stanna. TACK verkligen. För utan er hade jag vart hemma nu. Visste det hade inte vart fel att vara i Sverige just nu men Sverige finns kvar å nu har jag ett liv i USA med, cooooolt va ;)
Är så sjukt glad att jag gjort denna resa. Har vart med om saker som jag aldrig skulle vart med om annars. Har förändrats så mcyket, blivit så mycket självständigare, modigare och framför allt PRATAR flytande engelska. Det har vart sjukt jobbigt vissa stunder men så mycket starkare jag blivit av de. Varje gång man får en motgång och går igenom den så växer man. TRO MIG . Eller hur mamma ? haha. Jaaa mamma och pappa kan nog säga att jaf har förendrats haha.
Idag bakade jag och barnen en kladdkaka sen åkte vi iväg till älskade gamla TARGET för att köpa blommar..FANCY huuu ? haha. Iaf dom blev jätte glada och vi gjorde en mysig middag på kvällen :) Grillad lax ( hemligt recept av R ) med en stor sallad.
Jag känner mig som en zoooombi, jobbar mycket, mina barn tar min engeri vilket jag älskar för vi har kul men ändå så blir man helt slut. Träffade en kille idag på gymmet som undrade vad jag jobbade med, jag svarade att jag va au pair och tar han om 2 killar... Han ba ; Ohhh gud vilket lyx jobb, å så får du betalat.. så log han... Jag skarattade å sa: TRO MIG DET ÄR ETT TUNGT JOBB. Jag tror inte folk vet hur mycket enegri barn tar om man inte har några själv. Visst ibland är det hur skönt som helst, gå till poolen, leka i solen, bara vara hemma men ibland vill bara bara ge upp. TRO MIG. Skulle aldrig ge upp men tanken har slagit mig haha.
Barn är underbara, dom är så ärliga. Tycker dom att något är tråkigt så säger dom det rakt ut. Tycker dom att någon är fet säger dom det rakt ut med ( HÄNDE FÖRRA VECKAN... ) de älskar jag med barn. Som sa lilla J : Johanna jag har funderat och kom fram till att du ALLTID kan va min syster... vill du de ? Jag gav han världens största puss och kram och sa : OFC  FÖRALLTID lillebror <3
För 2 månader sen kom det en OTROLIGT rolig tjej från Spanien hit, OMG går inte att förklara med ord men denna brud är galen. Alla från spaninen är galen å de visste jag innan men trodde F*N inte att man kunde va så galen jajaja. Pau är helt underbar, hon är precis som mig, vi är så lika men ändå inte... vi har så sjukt kul ihop. Galen brud helt enkelt. Henne lilla tjej som hon tar han om går på samma camp som mina boys å efter sommaren börjar de på samma skola vilket är AWESOME för under tiden dom är på skolan så är vi LEEEEDIGA. UNDERBART. Vi har samma gym vilket är sjukt bra för denna tjej peppar mig på gymmet tills jag ligger ner och är död-----
Vi har redan planerat in att nästa sommar ska jag åka ner till hennes fina hus i Spanien och spendera en del av sommaren där, PARTY PARTY. Har vart i Spaninen några gånger och jag älskar de landet. Så det kommer bli grymt kul :D
På fredag kväll ska jag Pau and Anabel ( en annan spank tjej GALEN med ) partaja. Ska bli sjukt kul :)
På söndag blir det "Bye bye party " för tyskarna som åker hem :// Kommer verkligen sakna er <3
Annar flyter livet på här borta i USA. 3 ggr kvar av College, kommmer verkligen sakna det, alla vännerna <3
Om exakt en vecka åker hela familjen till CHICAGO vilket ska bli sjukt kul. Vi ska bila dit så första natten ska vi bo i INDIANA i ett lakehouse :) dagen efter drar vi vidare till vårat hotell i Chicago. Kommer bli awesome hoppas jag.
Veckan efter det träffas jag och Johanna P i L.A vilket ska bli SÅ UNDERBART SKÖNT. Har nog ALDRIG längtat så mycket efter en semester som denna. Kommer bli grymt. Först 4 dagar i L.A sen drar vi vidare till TEXAS/DALLAS.
Hoppas ni alla där hemma mår toppen, saknar verkligen allt med Sverige. SPECIELLT nu under sommaren... Önskar verkligen att jag va hemma. NJUT alla ni där hemma av Sverige. Är verkligen stolt över att vara Svensk. Uppskattar verkligen Sverige NU. Förra året ville jag bara bort från Sverige, allting va detsamma och tråkigt men OMG jag har nog aldrig saknat sverige så mycket som nu..
Här kommer en BILDBOMB med 10000 bilder från månader tillbaka.
Luuuuv u all, C u soooon <3
My craaaazy Pau, OMG hon är galen i trafiken hahah kör som en idot och skriker haha ME LUUUV it
Känns som att jag och Pau bor på gymmet.. :)
Bara för att jag för en gång skull ska blogga så går det inte att lägga upp bilder ... GREAT....
Gör de någon anan dag :) PUSS på er där hemmmmma <3
TE AMO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0