Magdalena Graaf

Jag älskar MG, allt hon skriver i hennes blogg. Hon är så ärlig, rak på sak och skriver så bra. Älskar de sista inlägget idag som hon skrev om när de va på stranden. Hahaha skarttade så jag dog. "Stranden slutade i tårar" http://magdalenagraaf.se/.

Känner mig PRECIS som henne. Tjatar jämt, skriker jämt, 70 % av dagen med barnen går åt till att säga : Nooo don`t do that. LEAVE your brother ALONE. DONT touch that. PLEASE stop yelling and screaming. STOP fighting. TAKE TURNS. PLEASSSSSE STOOOOOOOOOOOP. Quiet please. PLEAAAASSSSSSSSE !! OMG känner mig som en riktig tjur kärring ibland men vad ska man göra när ungarna bara inte lyssnar. Ibland vill man bara springa därifrån, låsa in dom på rummet och bara låsa öronen för att höra ett ändå ljud. Haha det är så kul när hon skriver : Tristans röst skär genom märg och ben, Lance retas, Tristan retas. Känner sååååå igen mig. Men men jag va säkert likadan sjölv när jag va lite så ska nog kanske inte säga så mycket.
Man känner sig bara så trött ibland, trött på sig själv att man bara tjatar och tjatar... Ungarna är så vana att jag säger alla dessa ord så de går in i ena örat och ut i andra... så vfr försöker man ens ibland haha ?!?!?
Trots allt detta älskar jag dom mest av allt, hör järna detta bråk och skrikande förevigt om det skulle va så. Det är värt det ( vilket man ibland glömmer bort för ibland tänker man bara JAG VILL HÄRIFRÅN) haha.
En 5 minuters rast är sååå mycket värt. Man sätters sig ner... tänker ÅHH NU är ungarna tysta.. skönt då kan jag sätta mig ner npgra minuter. Har precis satt sig ner å de SJÄLVKLART : JOHAAAAANNNNA HAN SLOG MIG, JOHANNNNNA HAN DELAR INTE MED DIG ... blablabla....
Älskar dig Maggan, kämpa på, vet PRECIS hur du känner dig ibland.

Igår hade jag och Pau en playdate med våra kids vilket va SUPER NICE för oss haha. Vi va hemma hos Paus hus och barnen lekte vid poolen, dom  skrattade och hade så kul ihop så vi glömde bort att vi va nannys och satt ist och solade, lyssnade på muisk, drack cola, målade naglarna och hade det super skönt. FLER SÅNA DAGAR PLEEEAAASE.
Pau usted es un amigo de por vida, que son tan verdaderas, Te amo <3
CC. Cola och Chanel. Fina saker de ;)
Paus tatto, jaa jag sa ju att hon va en galen kvinna !!!
Kolla så blond jag blvit nu under sommaren :)
Föresten igår va de sååååååååå varmt så de gick inte att gå ut, de va vidrigt. Herregud det va sp fuktigt att de va jobbigt att andas. Skillnaden mot svensk sommar är att det är runt 30-35 grader och FUKTIGT varje dag. Men jag ska inte klaga.
Kom just hem från College med girlsen, jag tycker om colloge, kanske inte just classen men alla kompisarna där. Vi har sjukt kul ihop. Sista veckan nu... Tiden har gått sååå fort.... Nu har jag snart fixat 3 credits, nu är det bara 3 kvar, ska nog ta nån kurs till hösten sen är jag klar. Känns skönt.
Anabel va tvungen att cykla till College för hon krockade med sin bil igår haha stackarn. Vi har nog inte cyklat på mer än ett halv år.
ÄLSKAR hennes hår <3

Nu ska jag börja packa inför Chicago. Åh längtar så, första natten ska vi bo hos D:s kompis sen ska vi alla bo på hotell mitt i Chicago :)
Veckan efter det blir de L.A med Johanna Bästa P <3
Pusss på er, saknar min familj i Sverige masssssa just nu, vet inte vfr men fick en lite hemlängtan känsla. Vill inget annat än att ge min älskade familj masssa kärlek och masssa kramar <3
Finns inte ord för hur ont det gör ibland, Ont på ett sånt sätt som inte går att förklara om man inte vart i samma sits. Tänk er att inte ha fått "känna"/ beröra eran familj på mer än ett halv år... de gör ont.......
Älskar er Bästa, finaste familjen <3
Föralltid eran Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0