Oh this has gotta be the good life This has gotta be the good life This could really be a good life, good life

Hej på er alla där ute :)
Sitter just nu å lyssnar på One Republics nya sång, "Good life".
Ladda just ner den från Itunes. Åhh jag älskar Itunes, man bara trycker på en liten knapp så finns låten där på en sekund. Älskar även Iphone hehe kommer nog köpa mig en när jag kommer hem till Sverige. Det är helt sjukt vilka pris skillnader det är mellan Sverige och USA. PINSAMT Sverige. I usa kan du köpa en Iphone 4 för 500 dollar, vilket är runt 3500 kr. Visst du är bunden i 1 och ett halv år men de är du även i Sverige med. En Iphone i Sverige kostar runt 8000-9000 kr HELT JÄVLA SJUKT. Dom rånar ju en i Sverige. Kolla bara på tex kläderna här i USA. Här kan du hitta en Ralp lauren tröja för 12 dollar, vad kostar den i Sverige... Jooo runt 400 kr och uppp... Helt sjukt. Köpte en POLO Ralp Lauren tröja för 12 dollar och Ett par levis jeans plus levis kjol för 40 dollar IHOP.
Aaaa what ever.. men tycker iaf att det är sjuk hur mycket högre priserna är i Sverige jämfört med Usa.
Hoppas ni alla där hemma mår bra. Själv mår jag toppen. I veckan va jag mest på gymmet med PAAAAAAAUUU my crazy Pau. I fredags va jag Pau och Anabel i downtown Cleveland och festade, i lördags va jag hos Nana ( barnen farmor, även min heheh ) och idag va vi på " bye bye" party för Mara som åker hem till Tyskland imorgon :(
Sen åkte jag och mina spanska girls och shoppade. Försöker nu lära mig lite Spanska, ÄLSKAR spanska, De jag kan säga är typ: Jag vill fest, hej jag heter, jag älskar dig och jag vill köpa en drika haha. Älskar hennes dialket när hon pratar engelska. OMG denna brud !!
Jag och Pau kom precis hem från krogen 3 am , Pau slänger av sina högklackade skor och ringer ----- haha.
Anabel <3
Downtown pARTYYY :)
Indians game baseball ,måååste se nån kväll :)
Sov över hos Pau, vi tar bort sminket, som ni ser har jag smink på ena sidan ioch andra sidan inte haha
När vi vaknade på morgon drog vi iväg och käkade en riktigt typisk amerikans frulle :) Mummma.
Sen drog jag vidare till min Nanas house för att bada i poolen med boysen. Åh det är så tråkigt att jag inte får lägga upp bilder på barnen för jag har såååå fina bilder på min å dom när vi hoppar i poolen å simmar under vattnet. J simmar på min rygg å lekar att han är min krokodil bebis haha.
Den bjuder jag på ;)
Hur kan man inte älska Target... ?!?! Alla frågar mig : OMG were did u get those shoes ? Jag : Hmmm Target 10 bux...
På kvällen köpte jag å Nana hem massa god mat, kolla på film och pratade, sen åkte jag hem till LisaFISA för att mysssa... Spelade appel to appel....
Convers och kläning ?!?! Hörde att de va lite " INNE" i Sweden right now ?
OMG pau köpte en Ohio tröja idag... HAHAH hatar dom tröjorna så den slänge vi i papperkorgen när vi åkte hem. haha Pau fösöker vara cooool men OH är inte cooolt att bo i därför drar jag till L.A med Johanna P nästa vecka :)
Johanna P don`t DON`T PASS OUT NOW BUT MICHAEL KORS outleet just opend 5 min from my house. hehe.
Anabel tierd of all SHOPPING hehe. Anabel är världens sötaste lilla tjej jag vet.. hon har ett hjärta av guld och är bara så söt.

Här kommer massa bilder från en månad tillbaka.
Älskade College :)
July the 4th.
LisaFISA i hennes fina lexus.
På väg till en waterpark.. OMG de va såå kul.
Anabel at College haha. Silly.
2 Crazy nannys on there way 2 the gym :)
Så här kör Pau bil....

Mina barn börjar bli rikitgt nära mig nu sista månaden.. vet inte varför men varje gång jag går någonstans så börjar dom gråta eller säga: NEEEJ jag vill att du stannar hemma. Varje gång jag lämnar huset är det 10 hugs and kissies, vinka när jag sitter i bilen till dom i huset. Visst är det jobbigt att de gråter för att de vill ha mig hemma för de tar ca 10 min för mig att lämna huset men samtidigt så känns det ändå varmt i hjärtat. Så mycket mina barn betyder för mig går inte att förklara, precis så mycket som mina rikitga syskon i Sverige. Vi gör allt ihop ALLT. Vaknar, äter frulle, sitter i bilen, äter lunch ihop, leker ihop, ALLT.
Nana ( deras farmor) sa till mig igår att det kommer inte bli lätt för nån av oss när du lämnar oss Johanna.Du är den först aupair dom haft och du är den som kommer ha störst inverkan på dom. Dom kommer ALDRIG glöma dig. Började nästa gråta för de kommer inte bli kul, INTE någonstans. Klart att det kommer va jätte kul att komma hem och se alla men nu har jag även ett liv här. En familj här som jag alltid kommer ha. Kommer alltså SJÄLVKLART att hälsa på dom nästa år, UTAN tvekan.
Vi har haft våra stunder jag och min familj, ibland bråkar vi och ibland diskuterar vi. Så är det nog med alla värdfamiljer men så mycket jag lärt mig av de. Ibalnd får man sig en väckarklocka när man diskuterar. Jag har lärt mig så mcyket så jag vet knappt om det själv. Att växa upp och mogna till lite. Denna resa är faktiskt sjukt bra för mig för jag behöver bli lite mognare haha eller hur mamma ;)
Sommaren här har bara gått FÖR FORT... herregud det är snart Augusti.
Herregud.
På torsdag åker vi hela familjen till Chicago för att spendera en lång weekend där med deras kompisar. Helgen efter de åker Jag och möter upp Johanna P i L.A vilket ska bli så sjukt underbart OBESKRIVLIGT SKÖNT. SEMESTER I 9 dagar. KAN DET BLI BÄTTRE. Sen är det nästan september. I oktober kommer min familj plus troligtvis Johanna P och hälsar på. Sen är det bara novomber och December kvar.. sen i Januari åker jag hem. Jag och Johanna ska troligtvis resa sista månaden till Florida vilket vore så sjukt kul.
Hoppas verkligen ni vet hur mycket ni alla vänner och familj där hemma betyder för mig. Saknar er verkligen <3
Jag tänker på er så ofta, räknar snart ner månaderna till jag få se er alla igen <3
TE AMO <3


hahah ANTIS älskade vän, denna bild älskar jag på dig, bara så du vet hehe . ÄLSKAR DIG hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0