Anna 20 år <3

Idag, JUST NU fyller världens bästa Anna olsson 20 år. GRATTIS så otroligt mycket. Önskar ingetannat än att jag va där hemma hos dig nu. Ha världens bästa dag <3
party pinglan nr ONE <3
Här rullar iallafall livet på.... snart ett halv år SNART !! Åh det har gått så fort, SNART kommer jag hem igen hehe "snart".
Skypade med mina älskade päron denna helg och de har nu bokat biljetterna till mig i oktober. Jag bokade hotell till oss alla förra veckan så nu är det bara att vänta på att oktober ska kolla haha.
Blond som jag är trodde jag ju självklart att det var farsdag denna söndag för dte är de i USA. Men icke sa nicke det är i Oktober i Sverige haha men har iaf skickat hem lite saker till pappsen. Skickade även med lite nya kläder till Hampus och Jonte. Va på POLO ralph lauren outlet och köpte lite tröjor till pappa och lite kläder till hampus. Det äör så otroligt billigt till skillnad från Serige, asså det är ett skämt. Du kan hitta en Ralph lauren tröja/tshirt för under 20 dollar haha. Jag köpte 4 Ralph tröjor till pappa för nder 20 dollar,  ett par short till hampus och en tröja för under 15 dollar och detta är lixom RALPH LAUREN.
Jag älskar att shoppa till min familj för de uppskattar det så mycket, Speciellt till hampus.Här om dagen när jag skypade med Hampus sa han ; Johanna jag tänker på dig varje sekund. Det känndes i hjärtat kan jag säga. Älskling snart ses vi <3



tårar...
Saknar verkligen alla er så de gör ont. Jag har det bra och allting, alla tar hand om mig och allt är toppen MEN det är nått som saknas hela tiden... går lixom inte att fylla de hålet.
Iaf på fredag är det midsommar hemma i Sveirge, en dag som jag ÄLSKAR.
Förra året va Anthonia med oss på vårat land ställe, guuud så mycigt de va. Glömmer aldrig den midsommaren.
ÄLSKAR DIG SYSTER <3



Mummmms finns det nått godare än svensk jordgubbs tårta ?!?!







PUSS på denna sommar, kommer aldrig glömma den <3




Hur är det med er där hemma ?!?!
Vad ska ni alla göra på Midsommar?
Jag vet att min familj ska ut mer våran nya båt som vi köpte i vintras :)
Åhh önskar att jag kunde följa med, vore så mysigt.
Själv ska vi ut och äta och fira 3 födelsedags barn haha många som fyller nu.
Snart åker jag med min värde familj till Chicago, 3 dagar efter vi kommit hem åker jag och Johanna P till L.A :D
Hittills kan jag checka av dessa stater

  • Dallas
  • Florida
  • N.Y.C
  • Chicago
  • L.A
  • Florida, Miami, Orlando ( igen)
  • Washington
  • N.Y.C ( igen)
Jag vill så klart åka och resa så mycket som jag bara kan och kan ha råd med men dessa ställen som inte är av checkade skulle jag verkligen vilja åka till.
Så himla kul, mina barn har nu startat CAMP vilket betyder att det är typ som när de går i skolan.
(Vilket jag tycker är väligt skönt för då är jag ledig när det är i skolan annars är jag hemma med dom HEEEEEEEEEELA dagen)
J sa idag; johanna I don`t wanne start camp because I want to be home. Don`t you want me to stay home and play with you instead of camp?
HEHEH jaaa vad svarar man på de.... ?!?!
Puss på er där hemma hoppas ni får en underbar midsommar och att ANNA du får en underbar födelsedag <3
ÄLSKAR ER, LIVET UT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0