Cedar Point

Hej hopp :D Hoppas allt är bra med er själv är det toppen. Tiden går fort, snart har jag vart här ett halv år, ser faktiskt framemot de sista 6 månaderna som kommer gå så fort :D
Idag har vi legat vid nanas pool hela dagen, solat och badat, ätit melon och jordgubbar, LOVE IT. L hade en konseret idag, gissa vem som började gråta när han spelade fiol?!?! sjävlklart JAG !!
Imorgon drar vi 8 brudar plus Jacob haha till Cedarponit och åker så de smäller, kommer bli sjukt kul. Nu blir de " Hang over 2 "
LOVE
PUSS på livet och er där hemma.
JUSTE första veckan i Agusti drar jag och bästa Johanna P till L.A och Hollywood :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej ! Gud vilken trevlig blogg du har !

Jag ska också åka till Stamford som Au Pair om en dryg månad. Jag har varit jättenervös inför det, men efter att läst din blogg känns det lite lugnare, du verkar ju så nöjd ! Var i stamford bor du, vilka åkte du med ?! :D

2011-06-05 @ 21:36:14
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0