Feelings are hard to hide...

Hej ...
Usch idag har vart en hemsk dag... Inget att göra med min värd familj eller mina barn.
Idag tar alla i min hem ort studenten... Gick in på Facebook imorse och såg alla fina kort på alla där hemma.. Fick mig att tänka tillbaka för ett år sen när vi hade de vita mössorna på oss, hade så J*VLA kul rent ut sagt... Bästa dagen.
Har vart helt nere idag, ville bara hem till Sverige, alla där hemma, ville bara höra folk prata SVENSKA, äta en knäckemacka med kaviar, gå till ica.. Göra såna där små saker. Tror alla såg att jag va nere idag, det var lixom svårt att dölja att jag va nere.
Det gör så ont ibalnd... så ont. Det går inte att förklara den känslan. Har inte fått krama eller se/känna mig familj på snart ett halv år... De skär i hjärtat. Det är så svårt att förklara. Man lever sitt liv här, allting är bra men det är ändå SÅ jobbigt.
Hatar denna känslan av att det gör ont inom mig.. Alltså inte ont nånsan som typ ont i benet eller ont i huvut utan att de gör ont i själen... Nått man lixom inte kan bota med en ipren...
Men I guess thats how life is...

Jag satt och tänkte tillbaka idag på vad jag gjort sen jag kom hit. Jag har gjort massor/upplevt massor.
Vart i Dallas hos Johanna, I Florida hos min moster och i NYC med Johanna och Eveline. I july åker jag och JP till L.A, i augusti åker jag med mina värd familj till Chicago. Det kommer bli super kul, kommer gå fort men mest av allt längtar jag tills OKTOBER för då kommer min familj plus Anna <3
Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att bara få sin min familj och vänner i en sekund. BARA EN SEKUND. Jag skulle kunna betala en miljon för att få en kram va min familj. Det går inte att förklara eller beskriva med ord men ett halv år utan att ha träffa sin familj gör ONT.
Jag tror inte jag kan föreställa mig när jag ser min familj och Anna för första gången på nästan 10 månader jag kommer inte tro det är sant. Kommer krama dem så hårt.
Visst jag skypar med mina familj och vänner ganska ofta men det är inte samma sak för jag kan inte känna känslan.
Vet inte varför jag ens skriver detta inlägg för det går inte rikitigt att förstå men måste bara skriva av mig...

Älskar er, och när jag säger det så MENAR jag verkligen de.
Trodde aldrig en kram skulle kunan betyda så mcyket.

Mamma Pappa Jonte Hampus ni är de bästa som finns <3

Life's like a road that you travel on
There's one day here and the next day gone
Sometimes you bend, sometimes you stand
Sometimes you turn your back to the wind

Kommentarer
Postat av: Mica- mamma till en liten Nora

Okej? Varför blir du så arg om det nu "bara är ett spel"?

2011-06-11 @ 23:49:35
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0