L.A and Hollywood

Hello på er där hemma :D
Hoppas som vanligt allt är bra med er, själv är det toppen.
Ringde nyss JP och undrade om vi skulle boka våran L.A resa i slutet av July- början av augusti. Tog 3 min sen va den resan bokad :D
Så den 30 July åker vi till L.A Hollywood, går inte att beskriva hur sjukt glada vi är, ÄNNNNTLIGEN :D
Det vill vill göra/se är SÅKLART hollywood skylten, Walk of fame, Universial studios, Beverlyhills, Long beach och San francisco om vi har tid.
Ska försöka att göra så mycket som mögligt under dessa 4 dagar där :D
Nu gäller det bara att hitta nått billigt hostell eller hotell.
Nån som har nått bra tips ?!?! PLEASE Maila mig isf, Thanksss.
Den 2 augusti åker vi tillbaka hem till Johannas hus, stannar där i några dagar sen åker jag tillbaka hem igen.
KOMMER BLI AWESOME.
Nu ska jag snart sova.
GRATTIS SIMON till vinsten av BB :)
Här kommer lite bilder från Cedar point.
Sjukt läskig karusell som jag inte vågade åka hehe
Hahah jaa denna karusell kom man inte torr från, TVÄRTOM man fick sig en total DUSCH. ( överdriver inte)
Så här såg vi ut efteråt ( då hade vi även stått i en dryerroom i 5 min )
Denna karusell va den vidrigaste jag sett, haha asså farten är 130 miles/hour alltså runt 220 KM/hour !! De ni !!
Den går RAKT upp i luften. Nått för dig ANTHONIA !! haha

Saknar Sverige ganska mycket nu, speciellt min familj <3
Det var snart ett år sen jag tog studenten, HELT SJUKT.
Vill bara önska er där hemma som tar studenten SPECIELLT EIRA MIN ÄLSKADE VÄN GRATTTIS FYFAN VAD DU ÄR BRA !!
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0