Life is like a roller coaster...

Yeah that`s right... Life is like a roller coaster... And here is 10 reasons why.
  • Both start with a big drop.
  • Both have ups and downs.
  • It doesn’t really matter if you sit in the front or the back — everyone has a similar experience.
  • Both require participation – watching just isn’t the same.
  • Both can be fun one minute and terrifying the next.
  • Both can make you scream and throw up.
  • Both are more fun when shared with others.
  • Both require that you follow the rules for your safety.
  • Both came in many shapes, designs, and colors.
  • Both go very fast and don’t last long enough.
Jag älskar mitt liv. Jag har allt jag behöver i mitt liv. Min familj och mina vänner. Har insett ännu mer hur mycket alla ni betyder för mig när jag bor här. Obeskrivligt.
Skypade med Mamma, Hampus, Jonte och Anthonia i 2 timmar idag. Bästa 2 timmarna på LÄÄÄÄNGE. Tårar, skratt och MASSA kärlek. Ni gjorde HELT klart min dag.




<3


I fredags va de Birthday party, mycket roligt. Vi satt ute i Mios trädgård och grillade marshmallows och hade super mysigt. I lördags va jag och Danske Anne och shoppade LITE och solade. Jobbade lördag kväll/natt.... Idag va vi hos Sharrifa som bor nära mig och kollade på massa film i hennes bio salong :) Mysig helg helt enkelt.
Ungarna är off from skolan nu vilket betyder SUMMER BREAK, GREAT tycker dom... GREAT tycker kanske inte vi au pairer men nösta vecka börjar mina barn camp ( som tur är) hehe.
Började College i tisdags vilket va super kul :)
Går på en skola som heter Notre Dame college, en mycket fin gamal skola.
Går en kurs som heter " English as a second language".
Kursen är på 3 credits vilket innebär at jag ska ta en till kurs efter sommaren ( måste ha 6 credits)

Nu sitter jag och kollar på alla fina student bilder på Facebook, verkligen stort GRATTIS.
Speciellt grattis till EIRA mina älskade vän i Lund som tar studenten imorgon.
ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT. Grattis till världens finaste människa. Önskar att jag kunde va där som du va där för mig.
OKAY här kommer världens GRATTIS till dig från mig i USA.
Eira du är en sån fin människa, en RIKITGT ärlig vän jag ALLTID kan lita på. En vän jag vet jag kommer ha för livet ut. Du kan alltid lita på mig. Jag älskar dig över allt annat. Du är en sån jävla cool tjej, du ölever livet DITT liv och de är du SÅ VÄRD. Snart flyttar du till London och lever din dröm. Du kommer bli nått stort Eira det vet jag, du är en stjärna som aldrig kommer sluta shine. Jag önskar att jag kunde vara där imorgon som du va där på min stora dag men nu går de inte för jag bor i USA... Jag kommer tänka på dig heöla dagen imrogon. Ha VÄRLDENS bästa dag, HA SÅ JÄVLA SJUKT KUL. DU ÄR BÄST / Dina föralltid Johanna <3
OKAY här kommer världens GRATTIS till dig från mig i USA.
Eira du är en sån fin människa, en RIKITGT ärlig vän jag ALLTID kan lita på. En vän jag vet jag kommer ha för livet ut. Du kan alltid lita på mig. Jag älskar dig över allt annat. Du är en sån jävla cool tjej, du ölever livet DITT liv och de är du SÅ VÄRD. Snart flyttar du till London och lever din dröm. Du kommer bli nått stort Eira det vet jag, du är en stjärna som aldrig kommer sluta shine. Jag önskar att jag kunde vara där imorgon som du va där på min stora dag men nu går de inte för jag bor i USA... Jag kommer tänka på dig heöla dagen imrogon. Ha VÄRLDENS bästa dag, HA SÅ JÄVLA SJUKT KUL. DU ÄR BÄST / Dina föralltid Johanna <3
LOVE, du är en äkta vän för livet <3

Kommentarer
Postat av: Mica

Blockerar din ip-adress, bara så du vet. Vill inte ha idioter som läser min blog. Du får vara hur mkt kompis med johan du vill men hos mig har du absolut ingenting att hämta.

2011-06-16 @ 14:42:04
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: babbibella

haqhahahahahaha jag döööööööööööööööööööööööööööör.

så skall en riktig pilt tass!

2011-06-16 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0