Summer of 2011

Sitter just nu och lyssnar på "Summer of 69", tänker på SANDRA FRIDLUND, Anna och Jullan, fyfan vad vi dunkade denna låten på alla förfester förra sommaren !! Saknar er så jag dör tjejor <3
Iaf nu är sommaren här, det har nu under denna vecka vart från 25-37 grader varmt, det är så fukitgt så de går knappt att vara ute ( Visst jag är väldigt kinkig). Men jag ska inte klaga för vi hade en hemsk vinter !!
Igår va de memorialday ( en minnesdag för alla amerikanskasoldater som dött i krig) vilket vi firade med mat och aktiviteter. Vi va hos nanas hus och badade i 2 och en halv timme i poolen med barnen, OMG mitt skin va helt skrynkligt haha.
Sen grillade vi och hade super mysigt.
Kom nyss ut från altanen där jag och Manja har suttit och pratat. Blev så myggbitna så de kliar på hela kroppen. Tror inte de är samma mygg som i Sverige för ojojo vilka bett jag fick :(
Pratade med världens bästa mamma och pappa idag, ni gjorde helt klart min dag.
På söndag åker vi 2 bilar ner till en nöjespark ( typ liseberg fast större) för att ha världens roligaste dag :D
PUSS på er där hemma, ska försöka bli bättre på att ta kort hehe.
SAKNAR ER <3
Har haft lite åska här om dagen :)
Puss på er där hemma, mer bilder finns på Fb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0