BB= PINSAMT

Hello på er :)
Borde igentligen ligga i sängen just nu för jag ska upp tidigt imr för att jobba sen åker vi runt 1 PM till flygplatsen för att bege oss till FLORIDA.
Idag har vi inte kunnat va hemma pga att det är massa killar här hemma som håller på att göra om mitt badrum ( ska få ett nytt badrum) så dom skulle va så högljuda. Så runt 9 AM ringde jag  och väckte barnen Nanna så vi fick komma till henne. Hon är för underbar. När vi kom ditt runt halv 10 hade alla hundarna blivit ny duschade/kammade och fina från deras friösr haha såå söta.
Och SJAÄLVKLART tog Joys fram kameran och fotade dom direkt. haha denna kvinna tar kort på precis ALLT. Men hon är otrolig duktig på de. Hon har bilder från hela världen. Som igår när de va SUPERMOON, så tog hon kort på den och de va mig fan de finaste bild jag sett.
Kolla in lilla Tiffany, min favvo hund.
Hon ser ut som en prydnadshund men icke sa nicke hon är for real.
Nanna visade mig oxå en amerikans flagga.
Jag ba ; hmm okej... vad är de för speciellt med denna?
Nanna; Gissa ??
Jag: INGENANING.
Nanna: DEnna flagga har vart på MÅNEN med en av de kändaste austronatern.
Jag; ............ SKOJAR DU KVINNA ?!?!?!?!?
Nanna; Neee.
SÅ JÄVLA COLLT.
Terris gamal kompis är bästis med denna kända man som gav denna till Terri.
I plastfickan ligger kartan.
Kom nyss hem från gymmet, sprang/gick 1 timme sen satte jag mig i steamroomet en stund.
Kom nyss hem, kollade nyss på Bigbrother, FYF*N VA pinsamt det va idag. HUR kan TV4 visa detta ?!?!?! HELT SJUKT. Fyfan dessa brudar och killar (iaf idag) är så sjukt pantade så de finns inte. HUR kan man göra detta i tv. Snacka om att skäma ut sig för LIVET. Synd om dessa människor, dom har ingen självkäsnla så dom måste få bekräftelse genom BB. PINSAMT ?!?! Nån som håller med mig ?


Sov så sött för de ska iaf jag göra.

L O V E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0