FLORIDA <3

ÅH JAG ÄR SÅ GLAD.
Min älskade moster Mia P ringde idag och sa att hon är hemma den 25 march när vi åker till FLORIDA :D
Så hela min host familj och jag såklart åker till Florida den 24 march sen flyger jag den 25 march till WEST PALM BEACH ( typ 15 min med flyg haha ) UNDERBART !!!
Stannar där över hela helgen och kanske till tisdag :D
ÅH DET BÄSTA AV ALLT .... JOHANNNNNNNNA P kanske kommer, så då kan vi två dra iväg till Disney land och MIAMI :D
BARA 2 och en halv vecka kvar :D
Idag har jag vart lite ledig och under den tiden jag va ledig kollade jag på TV4 PLAY, BB och solsidan, sååå kul.
Drog även till Taget en sväng..
Våran nageltjej kom precis hit så nu ska jag och D fixa våra naglar :)
Jag och D bokade även in en tid med henne för våra fötter 2 dagar innan florida :D
Min lille kille J kom fram till mig idag när jag skulle diska, han ba ; Sister I don`t want u to go home to sweden, I want u to stay here forever. SÅ jävla söt. Stor killen är inte alls lika kärleksful som J, J kan bara kolla och gosa ner sig hos mig, och nu har han ist för att säga ; I WANT MOM !!, nu säger han , I want Johannnnna. haha så söt.
Men L är underbar han med, han är så rolig.
IAF imr ska vi till D:s bästa kompis som har 3 pojkar och en ny född, vi ska ha en playday :D
USCH denna vecka har vart väldigt mycket hemlängtan efter nära och kära.
Va så jobbigt att bli ensam igen efter Dallas och Johanna.
Känns så tomt, visst jag har en helt underbar familj runt mig här men ändå så ensamt.
Saknar er i Sverige, mina BÄSTA vänner, önskar att jag kunde få krama er, skartatt med er och bara VA.
Å min fina familj, saknar er så jag DÖR.
Föresten MAMMMA jag har hittat ett Hilton hotell för er som är bara 5 min från vårt hus :D
Nu ska jag kolla BB sen sova, Have a wonderful night.
Ni ska veta att jag tänker på er mina fina vänner och familj<3

Här kommer lite bilder från the week.
L tog en bild på mig haha-
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Jake

Fan osis med tiden, att jag inte var i FL i typ 1-2 dagar längre! kunde ju hängt alla 3!

2011-03-09 @ 14:24:35
URL: http://jakeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0