FÖRLÅT

GUD FÖRLÅT jag är såååå dålig på att blogga....
Men denna vecka har vart en OKEJ ursäkt iaf, för de första har jag vart sjukt upptagen och jobbar fööööör mkt haha sen har jag haft massa hemlängtan oxå... går som en karuseel detta liv. Men har iallafall haft en toppen helg :)
I Lördags morse skypade jag med mamma och Hampus och så visade jag upp L och J som pratade med mamma och hampe :D de va super kul :D
MAMMMA OCH HAMPUS ni gjorde min dag <3
Det är så skönt att se er, blir så glad. LOVE. ( har skickat packetet mamma)
Iaf sen åkte jag till gymmet och sprang en halv timme och gick sista halvtimme, kände att jag av tvungen att bränna lite calories.
Efter de hämtade jag upp barnen och drog iväg till deras farmor och farfar för vi skulle sova över där. haha känns som jag bor där nu. Herregud vi är där jämt men jag ÄLSKAR att va där så de gör inget.
När barnen somnat tänkte jag precis gå upp till mitt rum och ta en dusch. ( har fått ett rum hos dom haha sååå gulligt) men då kommer Terri och säger: Jaha lovely vart ska vi äta ikväll då, kina, indiskt, seafood eller steakhouse.??? herrregud denna man han är för rolig.
Så jag tog en snabb dusch sen drog vi iväg till en steakhouse. Fick reda på när vi satt där att denna resturang är den finaste kedje resturangen i hela USA. Å de kunde jag se när jag kollade på prislistan OJOOJJJJ.
Vi hade en så mysig kväll, han berättade allt om sin uppväxt å hans resor under livet. VILKET LIV.
Denna man har rest över HELA världen för att hjälpa folk ( han är doktor), startat sjukhus över hela världen som han äger. Räddat massssa liv på sjuka människor i afrika. Vart i de värsta ställena i afganistan för att hjälpa sjuka soldater och barn.
En sak jag bara ÄLSKAR med denna man är att han är såå givmild, han delar ALLTID med sig, han vill ALLTID att alla ska ha det bra och tar ALLTID hand om alla.
Vi kom dit ungefär runt 7 och lämnade resturangen runt 10 haha.
När vi gick ut från resturangen gav han mig hans bil nycklar, han ba; vill du köra ?
Jag ; EHHHHHHHHH SKOJAR DU ?!?!?! Nu kommer jag skryta men jag fick köra hans bil, inte vilken bil som helst utan en  JAGUAR. SKOJAR INTE haha. Jag va sååå försiktig när jag körde att jag körde sååå sakta. Han ba; GASA PÅ LITE NU gumman. Jag; VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGAR INTE hahaha.
Jaaa vi hade iaf en underbar kväll :D
När vi kom hem stog Joys i köket och hade bakat en kaka till oss alla 3, SUPER GOD, den godaste kakan jag nånsin ätit ojoj. Sen somnade jag, HELT SLUT.
Vaknade runt 5.30 AM av att J kom in i mitt rum och va ledsen, hämtade välling och byte blöja sen somnade han på min arm.
Japp så är de när man är nanny, sena kvällar tidiga mornar. UNDERBART.
Runt 6.30 AM vaknade L så då smög vi ner i bio/tv rummet och kollade på Iceages.
L har nu lärt sig Justin beiber dansen så den övar vi på heeeeela dagarna, haha han är GALEN i Justin.
Har spelat in när han gör dansen  haha sååå söt.
Senare på morgon drog vi iväg till ett brunch ställe och åt frulle/lunch :)
Tog självklart amerikanska pancakes, mumma.
Kan sammanfatta det hela med att det vart en underbar lördag/söndags morgon :)
Efter de ringde Manja och undrade om jag ville med dem på ett stort ute mall och shoppa så de gjorde vi, sen åkte vi hem till Mara och bakade en jordgubbs kaka :)
Har inte tagit så mkt bilder ( förutom på mig själv haha ) och vet inte om jag fåt lägga upp bilder på deras hus, men jag gör iaf inte de för att respektera dom.
Finns det någon godare Jucie, åhhh den är så god.
Detta är mitt rum hos Barnes farmor och farfars hus, Kingsize bed, jag klagar INTE hehe.
Imorogn börjar vardagen igen, upp 7 AM sen skjutsa barnen till skolan sen vidare till gymmet för att HÅRD TRÄNA.
Nu blir de SOLSIDAN och BB, SEN SOVA.
Inte långt kvar till Florida nu <3
Ska bli helt underbart.
Drog fram klockan 1 timme idag så nu är SPRING påväg hit :D
Hoppas ni har haft en underbar vecka/helg. <3
Saknar er därhemma så jag dööör, denna vecka har vart tung...
LOVE <3
JOHANNA PERSSON JAG håller ALLA tummar jag har för Flroida !!!!!!!!! Saknar dig så jag dör sis <3

Kommentarer
Postat av: babbibella

du är så vacker min bästastebästa vän!!!!!!

blir så otroligt lycklig av att både läsa och se hur förbannat bra du har de!!! Bättre kan man inte få/ha!

miss u too! vi finns här medans du lever livets underbara liv! :D LOVE YOU! <3

2011-03-16 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0