GRATTIS !!

Idag är det bara 2 dagar kvar tills DALLAS och träffa Johanna :D
ÅHHH vad jag har längtat.
Men JOHANNA SNART kommer jag :D
Jag vet lite saker vi ska göra i Dallas, bla åkte till IKEA, YES YES YEEEEES va gött de ska bli, sen ska vi shoppa hehe, gå på justin bieber movie, åka till Downtown Dallas, OCH BARA UMGÅS.
Johanna du är en sån underbar person, vi är så lika.
VART HAR DU VART hela mitt liv ?? hahaha.
IDAG fyller mina 2 älskade vänner år, ANTHONIA 18 WOOHHOOO och Gabriella 20 :D GRATTIS mina fina vänner<3
Önskar mer än allt annat att jag kunde vart hemma men nu går de inte... men hoppas ni hade en underbar dag<3
Igår va en låååång dag.
Jobbade typ hela dagen, efter skolan åkte jag med barnen till D:s bästa kompis som har 4 barn (3 killar och en bebis) och lekte. Dom är så gulliga deras barn, dom kallar mig deras syster med haha.
På kvällen träffades vi några på panninis för att bara snacka och äta gott :)
Idag har jag vart med Manja en stund sen kom barnen hem och då lekte vi ute :)
SUPER fint väder idag.
HAHA jag håller på att lära mina barn svenska sånger, än så länge kan de : Blinkalillastjärna och jaamohonleva. haha dom är faktiskt sjukt duktiga. Blev helt ställd idag när L kommer in i köket och sjunger blinka lilla stjärna UTAN problem. haha så söt.
Kollade även på ÄLSKADE BARNEY.
Vi målade på garageuppfarten idag :)
HAHA J ville att jag skulle rita hela familjen, så då började jag med R, D, L och J. Han ba; Were are you then ?
I want u to be in the pic and hold my hand. soo sweet. Så nu är det, R,D,L,J och Johanna.
SKypade med hela la familjen idag, åhh vad jag älskar er.
Det är så skönt att få se er, det känns så verkliget med skype, helt otroligt, känndes som jag lixom var hemma med dom .LOVE IT.
Imorgon har barnen och jag en playdate med Mara en annan nanny, ska bli super kul :)
SNART SNART SNART DALLAS !!!
Veckorna här för mig bara flyger förbi.
Känns i och för sig som en EVEIGHET sen jag va hemma i mitt hus i Sverige men ändå så har tiden gått så fort.
Känns som det typ va 1 år sen jag sa hejdå till mina älskade på arlanda men känns som veckorna ändå går sååå fort. När vi är i Florida om 4 veckor har jag vart här i 3 månader, 3 MÅÅÅÅÅNADER !!! Helt sjukt...
BYE BYE AND GOOD NIGHT FROM Johanna.

L O V E.


Har BORN THIS WAY med Lady gaga kommit till Sverige än ?!?!?!
så SJUKT BRA !!!

" Don't be a drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're Lebanese, you're orient
Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied or teased
Rejoice and love yourself today
'Cause baby, you were born this way"
Denssa låtar är oxå sjukt bra.
Eminem- I need a doctor.
Rihanna- What`s my name.
Rihanna- S&M
Enrique- Tonight I am loving you
Å massa mer :)
Har ni nåhgra av dessa i Sverige än :)??
PUSSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0