Helgen

HEEEJ mina kära läsare :D
OJ vad jag har vart dålig att blogga haha men denna gång har jag en andledning. HAR JOBBAT HELA HELGEN.
Jag hjälpte D för R va/är i Florida för att jobba så då hjälpte jag till lite extra denna helg vilket inte gör mig något.
I fredags hade D och hennes bästis ordnat en Movie night för alla mina vänner. Vi va runt 13 pers, de va super trevligt. Vi gjorde våran egen pizza och sen kollade vi på film och ät godis och popcorn. TACK D för en SUPER KVÄLL/NATT. Sååå gulligt av dig.
I lördags hände inte så mkt, va ute typ hela dagen för de va så fint och varmt väder, runt 24 grader igen :D UNDERBART.
Idag har vi bakat, solat och vart ute haha. Va nyss med D och barnen på Gap för att handla de sista inför FLORIDA.
HERREGUD om 4 dagar åker vi till Florida :D Ska bli så underbart skönt. Seriöst så åker ALLA till Florida under springbreak. 5 av alla kompisar jag känner här åker denna vecka, haha men de är för att det är så underbart att va i Florida under denna period. Runt 34 Grader där nu :)
Å JUSTE jag skypade med Anthonia min bästis och MAMMA idag :D
Mammma visade mig kylen, Å KAVIAR OCH SVENSK MJÖLK. haha jag höll på att krypa in i dator efter de haha.
Har saknar svensk mat denna vecka sååå jag vet inte vad. HELT SJUKT, men svensk mat är VÄRLDSKLASS.
Älskade fina mamma <3
Och på ONSDAG fyller min ÄLSKADE PAPPA ÅR :D
Denna vecka är barnen lediga så vi ska va hemma, packa och fixa inför florida.
Har redan börjat packa ner alla grejer, känns skönt att packa ner kläningar, flipflop, bikini, hawaiin tropic heheh ( SKA INTE TA FÖR MKT MAMMA LOVAR ) å massa andra sommarkläder.
Här kommer lite bilder från helgen.
Vi va hos barnen farmor och farfar en snabbis i lördags, lilla älskade Tiffany, hon är så liten, man kan holla henne i handen.
Tog mig några Jordgubbar hos Joys.
Va på bio igår men Manja, vi såg HALL PASS, den va helt okeeeeeeeeeeej :)
En biljett kostar runt 5 dollar. GANSKA billigt ;)
Bye bye Sweden, Love from me.
Nu ska jag kolla på efterlängtade SOLSIDAN och BB :)
Älskar mina vänner och familj i Sverige, är så stolt att jag har er <3

SAKNAR MIN JOHANNA P SÅ JAG DÖR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SISTER NEED TO SEE U SOOOOOON !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0