Nails

Hello min fina.


FÖRST OCH FRÄMST GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE PAPPA SOM FYLLER NU/IDAG.
Jag älskar dig över allt annat på denna jord, du är den bästa pappan man kan ha.
Finns alltid där, ställer alltid upp för mig, I UR OCH SKUR.
Helt enkelt de bästa, roligaste, pinsammaste, galnaste pappan på denna jord JAG ÄLSKAR DIG.


En bild från midsommar.



Hoppas allt är bra med er, själv är det toppen.
Har idag vart hemma med barnen eftersom det har spring break.
Jag och deras nanna ( farmor på engelska) tog barnen till ett sotrt plaza/outside mall/outlet.
Där har det PRECIS ALLA affärer du kan tänka dig till halva priset om inte mer.
Jäötte gulligt skit fint utomhusmall.
De har bla. GAP outlet, Cross, adidas, nike, gucci, L&V, Levis, Escada, en märkes affär som heter Saks 5th Avenue, Tommy Hilfiger, Coach.. Å MASSSA MER. Jaaa dom har precis ALLT till mer än halva priset. UNDERBART.
MAMMA du kommer älska de. Ligger 5 min från vårat hus.
Jag köpte en Adidas jacka som hemma kostar runt 800-900 kr men här kostade den 25 dollar vilket är typ 150 kr haha.
Fixade även de sista inför Florida till lilla J.
J är väldigt liten för sin ålder, VÄLDIGT liten. haha min lilla bebis. Han säger alltid: Jag vill inte bli stor jag vill alltid va bebis. haha. Han vill alltid att jag ska bära honom, han dricker ur sin välling flaska och har blöja. Men ändå är han såååå envis.
D gav mig pengar till att köpa dessa små crocs tilll lillen.
Kolla va små dom är jämfört med min phone.
Imrogon ska jag och barnen åka till Nannas igen ahha som sagt känns som vi bor där. men jag ÄLSKAR att vara där, känner mig såå hemma, lixom jag gör i detta hus här.
Vi har verkligen rikitga vårkänslor/sommarkänslor här.
Löven börjar komma ut, blommorna med.
Våran trädgårds mästare är här och krattar, klipper gräset och planterar blomma.
Folk har nu börjat spela golf på våran goldbana, till och med tagit ut golfbilarna.
Känner på mig att det kommer bli en bra sommar :)
Idag har vi haft runt 16 svenska grader. Sköööönt.
Om 2 dagar åker vi till Florida. Ska bli så underbart.
Får dagligen sms från Jacob  ( som är där nu ) att det är såå varm och härligt. Igår va de 35 grader i Florida.
CAN`T WAIT.
Har precis fått mina tånaglar fixade innan resan,åhhh så skönt det va.
D har en nagel tjej som kommer hem hit till huset några ggr i månaden så denna gång va de min tur. Hon va så duktig. Först massage sen paint. Denna gång blev det mörk lila :)
Nee ni nu ska jag kolla BB, packa sen äta kykling med sweet potatis. HAR NI SMAKA DE föresten ?!?!?!
Innan jag kom hit hade jag aldrig ätit de, vet inte om de finns i sveige men det är SÅÅ GOTT.
Det är en orange potatis som är avlång haha men såå god.
Kul att veta... NOT.
LOve from Johanna, Tänker på er därhemma, speciellt min fina pappa som idag fyller år <3

Kommentarer
Postat av: edit

hihii:) du är så söt johanna!! Självklart finns SötPotatis i sverige!! hihi^^ Ha det bäst i Florida!! Miss you! Big Love<3

2011-03-24 @ 11:23:20
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0