Spring.

Ohhhh spring is here.
Idag har vi haft nästan 23 grader HELT SJUKT.
Har vart sååå fint väder hela dagen, jag har vart så lycklig, ÄNTLIGEN vår.
Längtar efter sommaren så jag dör.
Alla säger att sommaren här är underbar, det är sjukt varmt och sjukt fint.
CAN`T WAIT.
Kom nyss hem från Taget med Manja, köpte lite stuff inför FLORIDA (6 dagar kvar) bla en kläning och ett par shorts.
Sen köpte vi även en liten ben&jerry glass för 60 cent haha typ 3 kr.
Idag har jag vart hemma med R och barnen, haft lite ledigt fram och tillbaka.
R åkte till Florida idag för att jobba över helgen, han ringde runt 3 PM när han landade och sa att de va SUPER VARMT, åhhh längtar tills n'sta torsdag :D
Jag och baarnen har vart ute HELA dagen haha helt underbart.
HAHA måste bara säga att jag bor som i desperate housewives.
Inte bara för att området och husen ser likadana ut utanför att alla hälsar på alla, även fast man inte känner dom.
Idag när jag va ute och cyklade med barnen kommer dte förbi en tjej med en PIE i handen som hon skulle gå över med till grannen. HAHA såå desperate housewives. Även D brukar göra de för sina grannar med.
Här kommer lite bilder från dagen :D
Barnen golfbil som går på el, haha :D
Hoppas ni där hemma oxå har haft en underbar dag :D
Imorogn ska jag ha en movienight hemma hos mig, vi blir nog runt 18 pers :D
Min värd mamma är så gullig hon har fixat så att vi ska baka pizza och massa annat gott.
PUSSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0